About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

vrijdag 31 januari 2014

Wat een lekkere dag vandaag!

Hoi,

daar ben ik weer, ik wil toch even iets kleins door geven en dat zijn mijn favoriete op dit moment mijn mascara en eyeliner.


Zoals je duidelijk kan zien is de mascara van Etos (4,06), speciaal voor contactlens dragers en waterig ogen als ik, ik heb altijd probleem met mascara, want ze loopt altijd uit en dan lijk ik erg op een wasbeer of een pandabeer. Verder gebruik ik nu al ruim anderhalf jaar deze eyeliner van Catrice (3,89), waterproof, super liner, werkt sneller en je kan echt als je goed blijf oefenen een mooie wing maken. Echt waar!!! Ik ben met regen en wind mee gelopen, het blijft gewoon zitten. Natuurlijk gebruik ik ook de oogbasismakeup creme van catrice die is trouwens ook super goed, maar voorheen gebruikte ik niet en het bleef gewoon zitten. 
Verder heb ik bij de kruidvat zo'n toupage gekocht van Tom, hij is een bekende hair en makeup stylist en spotgoedkoop dan die professionele merken. Die kost 3,50 en het heet Toupeer Brush. Nou die moet ik dus nog even uitproberen maar ik heb bij Tom zelf z'n review gezien en het zag er goed uit en voor die prijs is het proberen waard. Helaas is het mij niet gelukt om een cheap ass fohn te kunnen vinden, ik zag er 1 bij de kruidvat maar ja, het was zo druk en het lag bij de kassa en had geen zin om even tussendoor te vragen, dat is alleen nadelig bij de kruidvat, verder blijf ik een fan van kruidvat. Maar goed, als het vandaag niet zo mocht zijn, komt het andere keer wel iets beters en goedkoper. Deze die ik had gezien kost 13 euro, nou het valt best mee toch, maar goed, mocht ik niets anders goedkoper vinden, haal ik die wel. Want ik heb het namelijk alleen nodig voor mijn pony! Ik haat mijn pony, het werkt niet en het zit niet en het heeft eigen leven. Maar goed, ik ga die brush toupeer dinges proberen en kijken of ik ook iets anders mee kan doen. O, ze zeggen, dat rommelige haar nu de trend is, nou je moet zelf weten hoe jij het leuk vindt, tegenwoordig is messy hair overal te zien, alsof je zo uit de bed komt. Ik heb geluk met mijn haar, die hebben van zichzelf een volume, dus ik hoef niet altijd volume te creeeren maar soms doe ik dat wel, dan wil ik een staartje met stoere look en toupeer ik extra volume door mijn haren. Alleen ik gebruik dan niet de hairspray als versteviging maar ik gebruik de droogshampoo. Heel gek, maar het werkt veel beter, het geeft al volume en het maakt soort van messy shiney look af en vanuit daar spuit ik dan klein beetje om af te werken de hairspray van Wella. Niet te zwaar sprayen want dan zakt het af. Maar ik doe dat niet vaak hoor, ik ben vaker lui dan ik nog meer wil opmaken, als ik mijn gezicht opmaak, met oogschaduw is voor mij al genoeg en te veel moeite om alsnog met me haren bezig te zijn, ja ik ben ook geen ideale beauty kip, maar goed, er lopen genoeg kippetjes die zo zijn, dus van hun leer het wel hoe en wat! Anyway, mijn lul verhaal slaat nu nergens op! 

Fijne dag|! 

liefs! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!