About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

dinsdag 3 juni 2014

Als je op dit moment even niets hebt, dan moet je

loslaten en erop vertrouwen, dat het goed komt. Ook wil je het niet geloven, omdat je zo down voelt, maar je moet wel geloven, dat het goed komt. Het enige manier om even uit die negatieve gedachten te zetten, is door iets te doen, wat jou afleidt. Die van mij is eigenlijk bloggen en me hartje luchten, maar vaak als je als een zombie naar bepaalde films kijkt, leidt het ook af of je kijft even naar Frozen!

Ja Frozen blijft leuk! Of je gaat een boek lezen of als je heel onrustig voelt, ga je even je favo muziekjes luisteren of ga naar buiten, aan de wandel ouzo. Als je tenminste hele dag op je billen hebt gezeten. Aan de wandel doe ik zelf niet, want ik loop al de hele dag! Nog even, dan heb ik geen heupen meer om te steunen.


Ik weet en ik merk steeds dingen op, die echt tegen me gaat werken, alsof het al aangaf, dat deze zaak niet te vertrouwen is. Vandaag ben ik erachter gekomen, dat niet alles werkt zoals het moet zijn. Volgende keer moet ik echt letterlijk en figuurlijk mijn neus erop gedrukt houden en zorgen dat het gebeurt.



Gisteren had ik even een conversatie gehad, over mijn veranderingen van de functie. Ik kan me voorstellen dat diegene zo dacht, want ik verander voortdurend van gedachten en dingen. Elke keer als ik eindelijk iets kreeg, wat het ook niet goed. Ik dacht bij mezelf, of ik wel ergens goed bezig was. Hoe kon ik steeds van die gedachten afdwalen en van de een naar een ander gaan. Ik word ook echt moe van het zoeken en vinden, wat ik wil, maar uiteindelijk kom ik er wel uit. Ik zal hoe dan ook ontvangen. Ik heb daarom van mezelf geleerd, blijf op je eigen pad en geloof. Dwaal er niet af, ongeacht wie het zei.


Een ander zal wel goed bedoelen en je mind up to date geven van ' weetje nog wat je doen zei' ...
Dat is nou verleden tijd en wat ik toen zei, was verleden tijd. Ik denk daar niet meer over na. Natuurlijk geef ik toe, dat ik daar ook over dacht, maar nu op dit moment is het toch niet, dan doe ik zelf iets fouts. Waarom dwaalde ik van mijn paden af en wist ik eigenlijk al dat ik iets heel anders wil. En zo kom ik er gelukkig snel achter, dat ik gewoon de punt achter zetten en niet mij op ander gedachten kan brengen en mij zelf aan het twijfel brengen. Dus blijf bij jezelf en maak je niet gek door anderen. Het zal goed bedoelen hoor, maar sommige dingen, als je zeker weet, van je eigen zaak, blijf je gewoon bij jezelf en laat je niet mee sleuren en je zelf gek maken. Dus blijf focus op JOUW DING!


Verder blijf ik gewoon zoeken, tot ik het heb gevonden. Dan maar weer netwerken, even je cv updaten en aanpassen. Ik wou alleen dat de Universum mij een seintje kan geven, dat het proces in werking is gebracht, dan weet ik dat heel snel naar me toe komt. Een geschikte baan die zeer passend is bij mij, dient per direct meteen bij me aan! En ik zal juichen!


Ik wou dat ik een inspiratie heb gekregen om over iets anders te bloggen, maar helaas maak ik op dit moment alleen maar dit mee en ja ik leer eigenlijk helemaal niets nieuws. Ik werk met jongere mensen en daar moet ik me mee aanpassen en me poker face opzetten. Al kan je er wat iets huilen, maar dat is voor 5 min. binnen pret.


Maar goed, nog 3 dagen werken en dan ben ik lekker 3 dagen vrij, a.s zondag is eigenlijk een kadootje, ik zou vrij zijn, maar gelukkig is het 1e pinkster en ben ik gewoon vrij! Misschien dat ik vrijdag naar amsterdam ga met mijn cv of misschien word ik wel uitgenodigd voor een gesprek, je weet maar nooit. En ik wil in de weekend lekker koken voor me vriend en ik wil me kind eigenlijk ook weer zien. Vorige zaterdag was het zo kort dagje. Maar ik kan ook goed mijn rust gebruiken en mijn positieve energie opladen. Ik zie het wel.


Dus enige manier om gewoon door te blijven gaan, waar je nu bent, geef niet op, je weet dat het binnenkort gewoon snel eindigt en niets is voor altijd en wat vandaag is gebeurd, is gebeurd en is verleden tijd. Iedere nieuwe morgen kan er heel wat verrassende dingen gebeuren.


Dus nogmaals blijf focussen op dingen die je wilt en niet op dingen die je niet wilt. Zend de juiste energie en je boodschappen en vertrouw dat het goed komt!

Ik wens je een hele fijne dag!

liefs - ik doe me best!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!