About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

zondag 1 juni 2014

Op mijn hartige wensen concentreren...


Ik wil een weekend vrije baan met comfortabele werktijden, dichtbij huis, werken voor een leuke baas die goed is voor z'n medemensen en het hart heeft op de juiste plaats en mij laat doen waar ik goed in ben. Mensen met oprecht mag helpen en op de juiste manier, met veel voldoening. 

Met die duidelijke boodschappen wil ik iedere dag daarmee opstaan en wens van harte dat die snel mogelijk mag uitkomen. Ik vraag me af hoelang ik dit moet volhouden. Al hoef ik alleen maar te denken aan me hardwerkende vriend en me kind en al die dingen die ik moet betalen. Ik moet ergens uithouden en zou iedere dag op zoek gaan naar een andere baan. 

Ik vind het zo jammer van mezelf, ongeacht wat ik ook schreef, mij toch laat mee sleuren, ik wil helemaal niet mee bezig zijn en genieten van mijn dag. Zoals vandaag ben ik vrij en morgen moet ik alweer aan de bak. De werkdagen en tijden zijn zo zwaar vervelend voor mij. Ik heb er niets aan. Ik wil gewoon vrij zijn wanneer we samen vrij zijn, en nu leven we beetje om en om. 

Ik wil mijn gedachten goed positief houden, zodat mijn energie goed blijft stromen en geen blokkade bouwen. Je gedachten veranderen, verander je ook je dagelijkse leven. Je hele instelling verandert daardoor en kan je je leven veel beter verlichten. Maar als je fulltime werkt is het soms lastig om bepaalde dingen los te laten. Ik ben zo klaar met zoeken naar iets. Ik wil gewoon eindelijk iets hebben, waar ik niet meer verder hoeft te kijken. Ik wil gewoon op mijn plek staan en dingen doen wat ik leuk vind om gewoon lekker geld te verdienen. 

Ik weet heel goed wat ik wil en wat ik niet wil en wat ik wil, wil ik me daarmee bezig houden. De rest is er niet en ga ik me niet mee bezig houden. Ik wil alleen focussen op dingen die ik graag wil bereiken. Ik weet dat ik het kan en wil ervoor gaan en de boodschappen moet duidelijk zijn. Ik kan nu zeggen, dat ik het hebt geprobeerd en weet dat ik geen spijt hoeft te krijgen, maar door dit weet ik zeker dat ik dit niet verder wilt. Het zit er niet meer in. Ik ben er klaar mee. 

Ik wil uit mijn cirkel stappen en dingen van het leven genieten en rustig aan doen en ook mede door mijn gezondheid wil ik gewoon simpele ontspannende leven leiden. En mij laat doen waar ik goed in ben. 

Doorgaan en volhouden tot je het hebt gevonden en tussendoor ook genieten met wat je hebt en hou je niet bezig met negativiteit. Al ben ik super gevoelig daarin, maar ik weet dat niets anders is dan doorgaan. Soms heb je van die dagen 'bekijk het maar' ! En op die dag gaat het zeker komen. En dan ben ik er klaar voor en laat ik alles gaan. Ik heb ze niet nodig in mijn leven en ik wil alleen maar succesvol, vrede en rust in mijn leven. 

Het is doorgaan, tot je het hebt gevonden! 

Liefs! Ik doe mijn best! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!