About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

zaterdag 28 juni 2014

Elke dag als je wakker wordt,


zou je gelijk en meteen een positieve zin bedenken voor jezelf. Een positieve wens/affirmaties hardop denken of zeggen, en dan loslaten en ervan uit gaan dat het ook komt! Soms lijkt mij dat moeilijk omdat ik toch zo moe ben, dat ik alleen maar wil blijven liggen en gewoon 'fuck the world' kon zeggen en verder slapen, maar daar bereik ik helaas niets mee. 

Eigenlijk ben ik nu ook kapotmoe, maar ik mis mijn blog en ik ben morgen vrij (zaterdag) en ja hopelijk kan ik me rust vinden voor 1 dag. Want daarna werk ik weer 5 dagen achter elkaar door en dan ben ik 2 dagen achter elkaar vrij en dan nog 1 dag werken en dan ben ik vrij. Ik kan niet anders maar harder wensen dat ik graag ergens anders wil werken en voor een ander bedrijf graag wil werken. 

Alleen wat ik wel apart vind, er werken wel altijd leuke meiden! Echt meiden die hard kunnen werken en gewoon lekker hun ding doen en grote verantwoordelijkheid op zich kunnen nemen. En weten wat ze willen. Alleen jammer dat zo'n bedrijf helaas altijd meer van je vraagt, dan je werkelijk hebt. We lopen als een kip zonder kop en uiteindelijk heb je je doel wel bereikt maar je voelt je toch niet werkelijk voldaan, als je iedere dag maar moe bent. 


Maar goed, ik wil proberen te genieten, tenminste ik wil genieten van mijn vrije dag en ik heb geen idee hoe ik me voel voor morgen dus ik zie het wel wat ik ga doen. Als het zeer slecht weer is, is het goed excuus om wat aan me huis te werken. Genoeg achterstallige troep op te ruimen en te schoonmaken. En anders als ik nog fit ben en goed heb geslapen, heb ik wel zin om mezelf te verwennen met leuke dingetjes. Maar goed, morgen zie ik het wel. 

4 dagen per week werken zou voor mij een gunstige en betere oplossingen zijn tegen mijn moeheid. Want 5 dagen werken en dan nog reizen elke dag, breek je het gewoon op. Op zich heb ik enorm veel geleerd afgelopen 3 maanden, al voelt het wel veel langer, maar dat komt ook omdat door al die meiden die zo hard kunnen werken, stond ik er niet alleen voor. Maar goed, om nog steeds naar mezelf te kijken en wat ik wil, wil ik bereiken en zal ik zeker ook bereiken. 

Elke keer zodra ik overstap in Amsterdam, dan kijk ik even naar die drukke verkeerswegen en al die drukke mensen en Amsterdamse gebouwen, ik mis het gewoon. Voorheen was ik helemaal gek daarvan, dat ik het liefst in mijn eigen woonplaats wilde werken. Maar als je eenmaal weer gewend bent en je voelt je volledig weer 'thuis' en je werkt met leuke mensen, dan wil je niets anders. 

Op zich is het ook fijn om dichter bij huis te werken waar ik woon, maar helaas valt er niet veel uit te halen, naar mijn gevoel en vandaar dat Amsterdam toch iets heeft, wat echt leeft en je kan gewoon anoniem lekker in je hum door de stad lopen en ja, al die historie van Amsterdam trekt mij erg en er zijn ook paar rustige plekken waarvan ik denk, dat het leuk is om te wonen. Maar goed, wonen, dat gaat waarschijnlijk ooit gebeuren, met een grote zak geld! HAHAHAHAHAH....

Dus verder dan Amsterdam wil ik niet reizen en ik wil gewoon dingen doen die goed bij mij passen en dingen doen waar ik plezier in hebben en gewoon werken voor en met leuke mensen die mij inspireren en andersom. 


Gek is dat, ik ben al zo paar uur moe, maar nu met schrijven, krijg ik er extraatje erbij om door te zetten. Ik vind schrijven heel leuk en ik wil iets schrijven wat mij inspireert en om te delen, behalve alleen maar over me werk te praten is het ook niets aan meer. 

Maar goed, op dit moment is er niet anders dan dit, dus ik wil heel graag gewoon even eruit gooien. Dus als ik morgen wakker word en dan wordt ik gebeld of ik krijg een email met daarin staat, dat ik voor een gesprek mag komen bij een leuke bedrijf door via via en dat het zeer passend bij mij is en dat ik helemaal uit me dak kan gaan!!! Hoe mooi zal het zijn, als ik volgende week al opzeg? Dan is het gelijk 'vakantie'  en gelijk afscheid. BEN ER KLAAR MEE! 

Een ander mag voor mij in de plaatst nemen en ervoor gaan! Ik ben er klaar mee! 

Liefs! Trusten! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!