About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

zaterdag 7 juni 2014

Helping people I like I love


Echt hoor, zo moet je gewoon denken, sommige dingen zijn gewoon zakelijk en niet persoonlijk en je moet zelf kijken wat je er mee doet, maar laat je niet gek maken door zoiets negatief, want dat heb jij niet nodig. 


Ik ben zo klaar mee met die hypok*tjes! Al die schijnheilige dozen die elkaar hielen likken en om voor zichzelf als een heilige te zien, hoe kan dat? Waar haal je het vandaan? Heb je wel een hart? Of ben je zo kil? Ik weet niet! Dit past niet in mijn plaatje! Ik werk graag voor mensen die met oprecht ook van mensen houden en anders red je het niet. Elkaar gunnen en geven is het beste wat je kan doen en zeker ook voor je KARMA! 


True that! 


remember that, choose the good one! 



Begin met jezelf, hou van jezelf, de rest komt vanzelf. 


Soms moet je niet altijd alles laten zien, ook niet aan je geliefde. Al weet je, dat je niets hoeft te verbergen, maar soms is het alleen al goed om pijnlijke momenten, dat je gewoon even niet hoeft te doelen, gewoon voor jezelf te houden. Uiteindelijk red je het wel, met of zonder. Je wilt niemand belasten met jouw gevoelens, keer op keer, je bent volwassen genoeg om te kunnen gaan met bepaalde situatie en als je even moet janken, huilen, moet je dat vooral doen, maar het is niet nodig om altijd en alles te delen. Sommige dingen hoeft het niet gedeeld te worden. Diegene weet al genoeg wat je er van vindt en hoe je voelt. Maar keer op keer kan best vermoeiend raken voor diegene. Het komt goed. 


Elke keer als ik iets zie,zeg of doe, denk ik gelijk aan mijn karma. Zolang ik niemand kwetst en iets verkeerds doe, behoud ik mezelf clean. Soms kan ik wel eens verkeerd uit me grond mond vallen, maar gelukkig besef ik dat altijd wel op tijd, oei, .... maar soms moet ik het gewoon kwijt en ik laat me niet zomaar door iemand de les leren en ook zeker niet tegenover diegene. Sommige mensen zijn zo gemeen en harteloos en dan denk je 'hoe dan' ??? Dan denk ik, 'wacht maar, tot je me vriendin tegenkomt!' In elke vormen en daden! 



I REALLY WANT HAVE 
A JOB, THAT I NEVER HAVE TO WORK



Feeling good, the more you feel good, you get more feeling good! 
You are your own creativity of your own live.
What you thinking, is what you become! 

soms weet je gewoon weg niet waar je moet beginnen, maar je wilt ergens beginnen en niets is beter om maar eerst te beginnen met paar plaatjes en voor je het weet, heb je een verhaal. En zo is dat ook met jouw leven, je moet ergens beginnen, ergens een stapje naar voren, opzij, naar achter, ernaast zetten en zie maar wat je nog meer tegenkomt. Iets wat jou kan inspireren om door te gaan en uiteindelijk je doel bereiken, maar het hele proces, al die momenten waar je zo hard voor moet werken en enorm presentaties moest geven, dat zijn juist leerzame momenten. Want de doel heb je uiteindelijk toch wel, maar het gaat erom HOE je het doet en WAT heb je geleerd. Elke stap dat je zet,  vergeet je dankbaarheid niet. Al is het alleen voor jezelf. Dat mag. Je hoeft voor niemand te bewijzen, behalve voor jezelf. Dat is enige motivatie. Mocht je wel een reden nodig hebben, een drang om te laten zien, dat je het kan, zul je het niet volhouden. Maar voor jezelf doen, hou je het meest en langst vol dus heb geloof in jezelf en begin er ergens mee. 

En met NU. Zoals nu, ik was al paar uur geleden begonnen met dit stukje, maar ik kwam geen steek verder, dus ik ging maar verder muziek luisteren, iets vinden, wat ik dacht, nou, ja, je weet maar nooit en opgegeven moment, kom je er wel. Ergens. 

ERGENS begin je ermee. Ergens start je ermee. Dus stop met twijfelen, ga op onderzoek uit, begin met iets, begin met ergens! 

Ik wens je succesvolle ERGENS..! 

Liefs! Take care en blijf bij jezelf! 














Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!