About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

zaterdag 7 juni 2014

Elke dag als je wakker wordt,

focus dan meteen op de goede dingen en niet op de mindere dingen. Vergeet niet dat je de juiste boodschap verzend met je gedachten. Jouw gedachten bepalen jouw dag, jouw doelen en jouw leven. Denk aan dingen die je graag wilt en ga ervoor en laat het los. Probeer geen minuut aan die negatieve dingen te besteden en te denken. Denk om je hartslag, maak je niet te druk. Het komt goed, maar geeft niet op. Ga ervoor, ga door waar je nu mee bezig bent, maar blijf gefocust op je doelen.

Ik doe het ook hoor, elke dag affirmeer ik op de juiste dingen. En ik blijf concentreren op dingen die ik echt wil. En wil mezelf niet gek laten maken door dingen die ik niet wil. Want ja, dat heb je al. Dus je kan beter concentreren op dingen die je wilt. Ik blijf dit herhalen, omdat vaak door die negatieve gedachten kan je snel afgeleid worden. Daarom blijf ik het herhalen.

Aangezien ik vandaag een twijfelaartje ben, dacht ik echt, okay, nu ga ik naar Amsterdam, maar dan denk ik aan die toeristen drukte en al die menigte die waarschijnlijk ook naar hetzelfde winkels ga, dacht ik, nee, toch maar niet. Maar goed, van de week ben ik ook vrij, dus kan ik altijd nog gaan en is die drukte ook voorbij. Mijn gevoel zegt, dat woensdag een betere dag wordt! En vandaag ga ik gewoon slenteren hier en ze hebben hier ook een soort shopping night, maar zo laat ga ik dus niet winkelen.

Verder ga ik me met andere dingen bezig houden en genieten van mijn vrije rustige dag. Geen planning, behalve schoonmaak! pffff...

Nou dit was een kort berichtje, moest het even delen. En ik wens je een hele fijne dag vandaag!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!