About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

zaterdag 14 juni 2014

confused

Zo confused dat ik gewoon niet meer aan toe kwam aan mijn blog! De laatste paar dagen was ik even uit me run. Mijn gedachten gingen van hier en her, ik wist gewoon niet waar ik aan toe was. Ken je dat? T enige wat ik me beetje op de been hield was te luisteren naar mijn favoriete muziek. Diverse muziek, alles door elkaar en gewoon lekker meezingen. Puur voor de afleiding.

Zoals vandaag ben ik vrij, maar ik ben zo moe en uit me hum en ik weet niet waar ik zin heb. Mijn gedachten brengen mij in de war, maar ik weet heus wel dat het over gaat, maar het is wat ik op dit moment voel. Ik kan veel ondernemen als ik zou willen. Maar ik ben gewoon moe en mijn lichaam is moe en wij gaan met tegenzin naar werk.

Maar goed, Ik weet ook wel dat mijn lieve jongere collega's mij waarderen zoals ik ben, maar ik ben een harde werkster, ben niet zomaar iemand, misschien voor een ander, maar ik ben nog steeds een mens en dit werk is gewoon niet meer voor mij. Ik geloof heilig dat er iets beters gaat komen, maar ik moet zo geduld hebben, dus ik kan niet anders dan doorgaan.

De laatste paar dagen spookten ook andere dingen door mijn hoofd en dat vind ik best vervelend. Ik ben geen toekomstvoorspeller of ik kan geen toekomst kijken maar ik heb bepaalde gevoel gekregen, dat niet zomaar een gevoel is, een gevoel dat voor mij soms onverklaarbaar is en ik weet niet wat ik hiermee moet. Gaat er iets gebeuren? Gaat er iets veranderen? Ik weet niet. Ene kant voel ik me niet bang, maar andere kant weer wel. Er gaat geheid iets veranderen, maar wat. Dramatisch? Of komt er iets uit wat je niet wilt of ik weet niet.

There 's is something out there, but don't know what and why!

Maar goed, ik moet nog de stad in om wat schapjes halen voor vanavond, was draaien, huis schoonmaken weer, en vanavond ben ik toch weer heerlijk alleen, kan ik verder met mijn blog verder.

Dus bij deze, mijn confusing time, Ik wens je een heerlijke weekend!

Ik mis mijn vrije tijd!

Liefs - Ik doe me best!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!