About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

dinsdag 15 april 2014

Arie Boomsma over troost, piekeren en het delen van geluk. (+afspeellijst)



Deze youtube link is van Sanne zoekt geluk, al haar filmpjes kan je gaan bekijken, ze heeft een hele leuke positieve toevoegingen en vanuit haar eigen ervaringen deelt ze graag met jullie. Dit is vanuit mij zelf en niet via via. Maar Over Arie Boomsma wil ik praten. Als je kijkt naar die man, zou je denken, dat hij misschien alleen maar met z'n uiterlijk bezig is, maar dat is eigenlijk helemaal niet zo. Al is hij wel actief met trainen en pompen en gieren door z'n hele lijf, maar dat is eigenlijk z'n uitlaat klep. Iedereen heeft een eigen uitlaat klep. Ik heb dat met dansen. En anderen met muziek. Maar goed, ik wil niet langer afdwalen, maar kijk eens naar haar filmpje. Het kan best wel inspirerend zijn, ook omdat hij ook maar een mens is en zelf ingewikkeld in z'n leven zit en niemand is perfect.

Van mij hoeft je niet altijd maar geluk of altijd maar glimlach hebben. Maar positiviteit kan je leven wel stuk makkelijker maken dan die negatieve gedachten. Dus bij deze, check die film en hopelijk vind je het ook leuk! Maar door struggle in your life hoort er nou eenmaal bij, zonder ups and downs zou je je leven alleen maar saai zijn en niet is voor altijd en aan alles komt een einde. Als je maar bewust dankbaar bent en van kan genieten, met de keuze die je hebt gemaakt, al heb je misschien de verkeerde keus gemaakt, zoals ik en zo kom ik er ook achter wat ik WERKELIJK niet wilt. Maar wat ik niet wil, ga ik me niet mee bezig houden, ik hou me alleen bezig met wat ik WEL wil. En omdat je weet wat je wilt, kan je daarop in gaan en focussen!

Ik heb mijn momenten, als ik me goed voel, voel ik me oprecht positief en dankbaar. Als ik me niet goed voel, probeer ik dat wel gauw bewust om te zetten in positiviteit. En doorgaan met goeie dingen. En weet je wat je doet en bewust. Als je iets niet wilt, focus dan alleen op wat je wel wilt!!!! Maar soms kan je gevoelens niet onder de controle houden en die overman over jouw gezond verstand. Weglopen is al misschien te laat en laat je die gevoelens gewoon terzijde! Laat het gaan en los. Als het vandaag niet gaat, dan gaat het niet, morgen weer een dag. Zelfs voor mij is dat lastig als perfectionist die ik eigenlijk als een zwakke eigenschap zie. Ook ik moet LOS LATEN en ACCEPTEREN zoals het is. Klaar, PUNT!

Er is nog meer filmpjes die zij heeft gemaakt, leuk om naar te kijken en misschien ook leerzaam voor jou.

Nou have fun! And wees niet te streng voor jezelf! (included me)!!!


Liefs! Ik doe me best!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!