About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

woensdag 16 april 2014

Bloggen en op nieuwe wensen focussen!

Als vandaag niet gaat, morgen weer een dag, verander je schema maar hou je focus op je eigen doelen, welke wegen je ook neemt, blijft in jezelf geloven dat je het kan! 

Geeft niet meteen op, als vandaag niet gaat, morgen weer een nieuwe dag, een nieuwe begin, een nieuwe kans om goed te maken en te herontdekken wat je nog niet hebt gedaan, ga ervoor en blijf in jezelf geloven en twijfel niet meer aan jezelf. Ieder mens maakt fout en door fouten word je er alleen maar beter van! Echt waar! 

De beste citaat ooit! Focus dus alleen op wat je WEL wilt, de rest doet er niets toe, voegt er niets toe, hebt er niets aan! Ga op jacht voor jezelf, werk voor jezelf, ga zelf op onderzoek uit, en doe alleen wat jij denkt met gezond verstand en gezonde gevoel. Vertrouw op je instinct. Zij vertellen je de waarheid! 

Soms als het niet gaat, dan ja, ga niet meteen aan jezelf twijfelen. Enige manier om snel van af te komen is, doorgaan, doorgaan, doorgaan tot je het door hebt! Sommige heeft meer tijd en geduld nodig om beter van te worden en herhaaldelijk fouten, het is niet anders, maar blijf in jezelf geloven, ongeacht wat anderen van je vinden! 

Betere citaat kan ik niet geven, het is overduidelijk wat je moet doen!!! 

Dus bij deze even positieve doelen en focussen neer gezet, ook puur voor mezelf, met positieve citaten helpt je wat stuk makkelijker om door te gaan. Dat helpt tenminste bij mij wel. Vele bedrijven gebruiken ook citaten wat goed voor hen is en ik doe dat ook voor mezelf. 

Blog dagen - wanneer?

Principe is het logisch, wanneer ik vrij ben en wanneer ik vooral niet te moe ben! Ik wil dolgraag verder groeien met bloggen en schrijven, want dat vind ik echt werkelijk leuk. Ik hou van schrijven en inspiraties te delen en / of mijn ervaringen. Maar niet alles hoor, dat is heel saai! Het is geen 'GTST'.. A.s donderdag ben ik GELUKKIG vrij! Dan heb ik afspraken staan, al wil liever langer uitslapen, maar deze afspraken kan ik niet laten zitten. Ik wens van harte dat zij een betere functies heeft op aanbod. En ja, wie weet! Dat laat ik je nog wel even. Het valt best mee op die dag, maar ik moet echt een rustdag houden en meer rug oefeningen gaan doen. Dus ik blog dan wanneer ik vrij en alleen ben, dan schrijf ik het op me lekkerst. 

A.s. vrijdag is de goede vrijdag, hopelijk wordt het druk en is ze ook weer tevreden, maar ik moet mezelf tevreden houden en daar hou ik me dus bezig! En hou ik me bezig op dingen die ik echt wil en leuk vind! En niet van anderen aantrekken. Verder wens ik eigenlijk dat ik gewoon door kan blijven bloggen, volhouden en meer positieve inspiraties delen. 

Ik wil graag werken met de liefste werkgever(geefster) die een hart heeft op de juiste plaatst,zorgeloos naar het werk gaan en zorgeloos werkzaamheden kunnen uitvoeren zonder lichamelijke klachten. Ik wil werken waar een relaxed sfeer hangt en mezelf kunnen zijn, zonder geforceerde werkzaamheden uit te voeren. En mij dingen laten doen waar ik goed in ben!!!!  

Ik wil graag werken met de liefste werkgever(geefster) die een hart heeft op de juiste plaatst,zorgeloos naar het werk gaan en zorgeloos werkzaamheden kunnen uitvoeren zonder lichamelijke klachten. Ik wil werken waar een relaxed sfeer hangt en mezelf kunnen zijn, zonder geforceerde werkzaamheden uit te voeren. En mij dingen laten doen waar ik goed in ben!!!!  

Ik wil graag werken met de liefste werkgever(geefster) die een hart heeft op de juiste plaatst,zorgeloos naar het werk gaan en zorgeloos werkzaamheden kunnen uitvoeren zonder lichamelijke klachten. Ik wil werken waar een relaxed sfeer hangt en mezelf kunnen zijn, zonder geforceerde werkzaamheden uit te voeren. En mij dingen laten doen waar ik goed in ben!!!!  

Liefs! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!