About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

dinsdag 15 april 2014

OMG....het is

weer te lang geleden! Ik heb mijn laptop vanaf dinsdag 8 april niet meer aangeraakt tot vandaag! Ik mis het blog zo erg! Afgelopen heb ik me zelf heerlijk vermaakt met mijn blog, heerlijk om ei kwijt te 'schrijven' en nou heb ik amper tijd en zin om wat op te schrijven, alhoewel ik wel met mijn gedachten liep om wel daarmee aan te slag willen gaan, maar ik kom zo moe thuis en ik heb gewoon geen energie meer over.

Ik heb mezelf weer verkeerd onderschat. Zoals je weet, was ik zo enthousiast over die baan, maar het valt me toch erg tegen. Ik val weer in de herhaling en ik weet ook al weer waarom ik niet meer leuk vond. En nou doe ik het weer. Maar weet je, je hebt niet meer de luxe om een baan te kunnen kiezen wat je leuk vindt, maar ik moest wel weer aan de bak. En met al die moeite, moest ik wel doorzetten en inzetten. Het is pas mijn 2e week, maar ik haal nog steeds geen motivatie uit en geen energieën meer. Eerlijk en kort gezegd, ik vind het niet meer leuk om leidinggevende te zijn. Ik werk liever alleen, met mijn eigen taak en verantwoordelijkheid.

Gek is dat. Al maanden zei ik mijn wensen hardop en krijg je dat en dan ben ik weer niet tevreden, het is niet dat ik ondankbaar ben, ik ken mezelf blijkbaar niet goed genoeg, na zoveelste zelfde fouten te hebben gemaakt! Ik was geneigd om gewoon die baan aan te nemen en weer mijn eigen geld te gaan verdienen. Al had ik moeten zeggen, nee, ik kijk verder, maar dan had ik misschien wel nog moeilijker gehad en moest ik stomme baan gaan aannemen via de werkbedrijf. En dat wil je echt niet hoor. Dus ik moest wel snelle keuze maken en doorzetten en inzetten. Maar tot nu toe vind ik het nog steeds niet leuk. Wat had ik moeten doen?

Ik weet, dat ik niet zomaar weer weg ga, ik moet dit doorzetten en verder kijken. En mijn andere wensen opnoemen. Wens alleen wat je echt wilt. En als je weet wat je echt wel wilt, moet je doen! En geloven dat je het hebt. Al is het alleen maar doen alsof, zolang je maar gelooft dat je het hebt. Verder ben ik bezig met motivatie om weer auto te durven rijden. Ik moet echt hoe dan ook auto weer rijd, langer uitstellen, is des te hoger de drempel wordt! En waarom ik het niet leuk vind, herhaling, leidinggevend en lichamelijk kan ik het niet zoveel meer hebben, al dacht ik van wel en mijn geestelijk dacht dat ook maar mijn lichaam accepteert het niet meer om zoveel te verdragen.

Waar ik niet mee bezig wil zijn, is mijn bloedarmoede. Ik heb gewoon een zware bloedarmoede en ik moest gewoon ermee leven en daardoor niet mijn leven laten beïnvloeden. Ik wil normaal kunnen functioneren, alleen deze functie vergt toch te veel van mij, ik zal het niet toegeven aan mijn vriend en ja ik wil me niet aanstellen. Maar het is gewoon niet goed, als je iedere dag, kapot moe thuis komt, hetzelfde toen als bij de andere functie. Het was gewoon te zwaar! Dus toevallig (toeval bestaat niet) appte mijn vriendin naar me. En vroeg hoe het met me ging. Nou ik ging helemaal op los! De enige functie die ik voor langere periode heel graag wil doen, is kantoorbaan, ja, zo gezegd, zo saai en zo gedaan. maar het geeft mij wel meer rust en mijn lichamelijk rust, die normaal kan functioneren, zonder poespas. Maar helaas, heb ik de kans niet gekregen en ik moest me focussen op relevante functie. En dat was toen de keuze geweest, al was het niet mijn keuze geweest maar na zoveelste afwijzingen, schiet ik niet op. Winkel werk is gewoon niet meer leuk voor mij.

En dus ga ik me beter focussen op iets anders, wat wel goed voegt en gewoon daar kan blijven werken tot mijn pensioen. Ik wil rustige baan zonder stress, zonder hoofdpijn, alleen met plezier werken en mezelf vanzelf beter ontwikkelen en gewoon een loner-job wil ik. Ik doe wat ik moet doen en that's it! Maar ik moet mijn gedachten op dit moment positiever omzetten en meer energie opladen, ik ben zelfs nu, dat ik aan het typen ben, zo moe. Mijn ogen vallen gewoon bijna dicht.

Dus dat is toch geen goed teken? Ik ben gewoon moe! Dat wil ik niet, ik wil energie zijn! Dus mochten jullie een tips hebben, hoor ik dat graag! Ik moet zelfs iets van energie gezonde pilletjes halen, geen troep zoals energie drankjes, zo slecht!!! Misschien moet ik net als Mascha ook zo'n 'Roter' bruistablet halen en veel vitamine C slikken. Het is gewon over to much. En ik heb mezelf zo onderschat! Als ik 10 jaar jonger was geweest, had ik het anders gedaan, maar dat kan ik nu niet terug draaien, het is zoals het is en ik moet het accepteren en los laten en verder kijken wat wel beter bij mij passen. Het is leerzaam en zo kom ik sneller achter, dat dit niet het is, wat je wilt!


Ik moet het hierbij laten en doorgaan met volgende onderwerpen. Ik heb een aantal inspa gevonden en daarover wil ik meer schrijven. Hierover ga je nog meer van lezen, dus bij deze even een kort verslagje waarom ik een week lang niets heb geschreven en al dacht ik er iedere dag aan. Mijn tijd, mijn momenten! Zo zie je maar weer. Ook hier moet ik blij mee zijn dat ik een baan heb, zodat ik verder kan gaan. Maar ik moet mijn ogen en oren open houden, want dit ga ik niet langer volhouden!

Met liefde en tot snel! Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!