About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

donderdag 3 april 2014

En het is alweer donderdag!



Jeetje! Wat gaat dat snel zeg! Deze week ben ik expres laat opgebleven, elke avond/nacht slaap ik heel laat, puur om nog van mijn vrije dagen te genieten. Maar eigenlijk ben ik niet goed bezig. Ik moet in het NU genieten en niet denken aan volgende week en wat er nog zou moeten komen. Zelfs het weerbericht geeft niet altijd het correcte voorspelling aan. Het zou niet echt een mooie dag worden vandaag, maar zoals het nu ziet, is het best mooie dag! Gelukkig! (happy feeling!)

Maar goed, ik moet die gedachten los laten en niet ermee bezig houden. Ik heb straks wel een afspraak, maar gelukkig is het hier bij mij in de buurt. Soms heb ik echt hekel aan trein reizen, maar goed, ook dat moet ik steeds niet mee bezig houden. Mijn werk locatie is echt even wennen, maar mocht het zover zijn, is het misschien wel leuk. Hopelijk valt het reuze mee! (oh ik moet het loslaten en vertrouwen dat het goed komt)

Zoals je misschien ook hebt, soms heb je een moment dat je geen vertrouwen hebt, maar dat komt merendeels door je stomme ego. Verlaat die ego alstublieft. Die maak je gek! Die spoort je dingen te denken en te doen maar voor iets wat niet nodig is! Dus blijf gewoon bij jezelf en laat je niet verleiden door je ego. Je hebt er niets aan.

Ik laat het even hierbij, voor zover, komt er misschien hierna mijn afspraak, misschien een nieuwe inspiratie om erover te schrijven. Ik ga in ieder geval even mijn huis schoonmaken, die heb ik afgelopen dagen beetje verwaarloosd, ach ja, het moet kunnen! Ik ga komende dagen gewoon echt oprecht in het NU genieten en ik zie wel wat er nog komt!




Dus lieve mensen, als je dit bericht leest, geniet van je dag!!!

Liefs! Ik doe me best!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!