About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

vrijdag 18 april 2014

Dillema!

Positieve gedachten denken
Ik wil graag werken met de liefste werkgever(geefster) die een hart heeft op de juiste plaatst,zorgeloos naar het werk gaan en zorgeloos werkzaamheden kunnen uitvoeren zonder lichamelijke klachten. Ik wil werken waar een relaxed sfeer hangt en mezelf kunnen zijn, zonder geforceerde werkzaamheden uit te voeren. En mij dingen laten doen waar ik goed in ben!!!!  

Ik wil graag werken met de liefste werkgever(geefster) die een hart heeft op de juiste plaatst,zorgeloos naar het werk gaan en zorgeloos werkzaamheden kunnen uitvoeren zonder lichamelijke klachten. Ik wil werken waar een relaxed sfeer hangt en mezelf kunnen zijn, zonder geforceerde werkzaamheden uit te voeren. En mij dingen laten doen waar ik goed in ben!!!!  

Ik wil graag werken met de liefste werkgever(geefster) die een hart heeft op de juiste plaatst,zorgeloos naar het werk gaan en zorgeloos werkzaamheden kunnen uitvoeren zonder lichamelijke klachten. Ik wil werken waar een relaxed sfeer hangt en mezelf kunnen zijn, zonder geforceerde werkzaamheden uit te voeren. En mij dingen laten doen waar ik goed in ben!!!!  



Eergisteren heb ik het nog over, maar wat gisteren was gebeurd, heeft me klein beetje in twijfel gebracht (alweer), dus ik weet even niet waar ik aan toe ben, al moet ik eerst de tijd geven en klein beetje geduld hebben. Gisteren was ik even op gesprek geweest bij een recruiter. Ik was gewoon benieuwd naar wat zij voor mij heeft, eventueel een andere optie. Niet dat ik zo gierig ben, maar qua lichamelijk moet ik toch aan me gezondheid denken. Elke kans dat je krijgt na zoveel maanden moet ik nu aanpakken en niet te afwachtend zijn. Al ben ik net begonnen bij deze huidige job, maar toch, ik voel me nog niet helemaal 'happy', al begin ik toch wel stiekem beetje gewend te raken. Maar goed, ik heb volgende week een gesprek met de manager over mijn functionering en wie weet dat ze mij nog kan overhalen en ik mezelf kan bevestigen dat ik het wel aankan.

De baan waar ik nu zo mee bezig ben, past echter niet meer bij mij. Ik hou zowieso van MODE, ik ben gek op mode, maar verkopen zit eenmaal niet in mijn bloed, tenminste, ik kan verkopen, maar wil op een eerlijke manier handelen. Bij mijn vorige baan heb ik ook heel veel moeten verkopen, maar toen had ik een ander soort klanten en publiek, wat ouderen publiek, met echte geld. Met deze baan moet ik aan de kleine meisjes dingen verkopen, ik zelf als moederzijnde, hou er niet van als dat gebeurd bij mijn kind, dus het is niet KARMALICIOUS voor mij. Dus dat is ook weer een dillema. Wat moet ik hier nou mee? Ik ben te eerlijk om iets te verkopen, ik probeer het wel op mijn manier eerlijk aan te geven, wat ze wel en niet beter kan doen, anders krijg je een boze moeder voor de deur. En ja ik ben zelf ook een moeder, lastig! Al is het maar werk, je wordt er voor betaald voor wat je moet doen, maar ik kan dit gewoon niet. Misschien dat ik te menselijk ben, maar zo be it. En ja hele dag maar rampetampen op je schoenen, waar je geen reet meer over houdt, je vol pompt met koolhydraten, bang dat ik elke moment flauw val. Ik heb gisteren zelfs een bruistablet gekocht, door Mascha van BeautyGloss, die adviseer als je te moet bent of je voelt je even niet lekker, dan neem je een 'Roter' bruistablet. Dan krijg je een vitamine bom! Dus ik ga dat eens proberen!

Dillema: zie lifeQuote------------------------->>>>>>>
Succes wil je hebben in je leven, tenminste, als je dat wilt, je kan ook zo tevreden zijn met wat je hebt, ik hoeft niet perse succes te hebben, maar meer plezier in mijn werk, plezier in dingen die ik doe. Ik vind het leuk om praatje te maken met mensen, die mij andersom ook inspireren door hun ervaringen en hun gedachten. Al zou ik er niets mee doen, maar het kan leerzaam zijn en dat je bepaalde boodschap ontvangt, misschien op dat moment wat je nodig hebt. Wat je vraagt, krijg je! Geloof me, het werkt! Ik focus alleen op leuke dingen, mindere leuke dingen, denk ik er niet aan. Het is niet dat ik ze verstopt, maar ik denk er gewoon niet aan, ik wil alleen dingen ontvangen wat goed is voor mezelf.  Je moet je bezig houden met dingen die je wilt. Bij elke stap dat je neemt, moet je er tijd voor nemen en dat moet ik ook doen, maar als je moet kiezen tussen je gezondheid en je het werk als merchandising die je heel lang wilt, maar nu als assistent manager moet functioneren, je hopend op die merchandising, maar je eerst moet bewijzen, maar als je een andere kant een nieuwe functie aangeboden krijgt, met goeie arbeidsvoorwaarden, dichterbij huis, salaris veel meer op vooruit gaat, je een sportpas erbij krijgt, maar het is wel ander concept en het kan heel rustig zijn, die rustige periode, die flasback waar ik toen ook had bij me vorige baan, zo rustig dat je geestelijk moe van wordt. Alles heeft z'n voordelen en nadelen. Bij dit baan, heb ik de kans om echter door te groeien, maar ik ben toch stuk ouder dan de rest en zie ik mezelf daar wel tot me pensioen eigenlijk werken? Eigenlijk niet. Bij deze kan ik zeker wel tot me pensioen blijven werken. OH MY GOD! Wat een dillema. Wat zou jij doen?

Die vraag stel ik inderdaad bijna elke dag! Ik wil niet zomaar opgeven, ik wil doorgaan, maar ik moet niet op deze manier doorgaan. Ik moet op gegeven moment keuze gaan maken. Ga ik voor iemand werken die zeer in mij gelooft en na zoveel moeite te hebben gedaan, door. Of moet ik echter voor mezelf gaan kiezen. Uiteindelijk doet zij ook haar werk en probeert ook de top presentatie te bereiken. We hebben 10 jaar geleden samen gewerkt en in die 10 jaar ben ik inmiddels iets verder ontwikkeld als persoon en als mens en ja ik hoop niet dat ze denkt dat ik die persoon ben van 10 jaar geleden. Ik hou te veel van mezelf om mezelf op die manier weer kapot te werken voor niets. En weetje, niets is zeker in het leven. En ik heb ervoor gekozen, iedere dag te zeggen, ik laat me verrassen! En dat gebeurt ook! Het is soms echt wonderbaarlijk hoe snel die dingen gaat. Misschien is er daar wel een reden voor? Tja we zullen het zien.

Ik ben al sinds 05.10 wakker geweest vanochtend, gisteren ging ik echt vroeg naar bed, maar ik hoor de vogeltjes fluiten en mijn lichaam leek wel klaar wakker en ten eerst wat ik dacht, BLOGGEN...Ja ik mis het wel! We kunnen het leven zo simpel houden of moeilijk maken. Dat is ook een dillema. Make up YOUR F**king MIND, dude! Waarom doen we dat steeds, ook in de relatie, op het werk, omgeving, je familie en je vrienden, altijd doen we dat. Zijn we te hebberig, wat willen we eigenlijk bereiken. Moet je wel met die band doorgaan? Of wil je stoppen en je zelf beter ontwikkelen op een andere gebied? Het kan zoveel zijn, maar je moet uitkijken, dat je niet te veel wilt, anders herkent jezelf niet meer wie je bent. En daarom is het belangrijk dat je zeker bij jezelf moet blijven. Weet wie je bent en blijf bij je eigen doelen. Doe alleen wat goed is voor jezelf en als je de luxe hebt, go for it! We moeten eigenlijk stoppen om iedereen te pleasen, we moeten onszelf, onze eigen IK pleasen. Dan komt de rest vanzelf. Dus MAAK EEN KEUS! --------> geldt ook voor mezelf....

Dus bij deze klein gedachten, even lekker eruit gooien. Ik heb masker op me gezicht, ik ga douchen, klaarmaken, want het wordt vandaag een lange maar een snelle dag! Ik wil dat we maar tot 5 uur open blijven en ben ik lekker vroeg thuis!!!

Nou mensen, als je nu dit leest, kies en denk positief, denk alleen aan wat je wilt. Dat je veilig aankomt op je bestemming, op tijd en dat alles goed komt!!! Het is GOEDE VRIJDAG!

Fijn weekend alvast. Ik hoop straks of morgen nog meer over te schrijven en anders zie je me wel verschijnen!

Liefs! Ik doe me best!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!