About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

vrijdag 25 maart 2011

dankbaarheid

Ik ben dankbaar voor mijn vrijheid op mijn werk
ik ben dankbaar dat ik een baan heb
ik ben dankbaar dat ik gezond ben
ik ben dankbaar dat ik goed contact heb met de vader van mijn kind
ik ben dankbaar dat mijn kind en mijn stief kind gezond is.
ik ben dankbaar voor de liefde van en voor mijn vriend.
ik ben dankaar dat hij mij accepteer zoals ik ben
ik ben dankbaar dat ik me accepteer als persoon.
ik heb zoveel te geven  en te delen, want er is genoeg, het is een oneindige onvoorwaardelijke liefdesbron!
ik ben dankbaar dat mijn ouders gelukkig zijn, ook al scheiden hun wegen ieders voor zich.
ik ben dankbaar dat mijn zus gezond is en dat haar baby gezond is.
ik ben dankbaar voor alles en al. Voor iedereen, voor alles! Zo oneindigd dankbaar! Want ik weet, er is meer dan genoeg!!!

liefs puccy, wat zijn jouw dankbaarheids dag?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!