About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

woensdag 2 maart 2011

I'm fine and how are you today?

Dag lieve mensen,

Welkom terug op mijn blog voor vandaag. Allereerste wens ik jullie alvast een zeer fijne dag, de zon schijnt maar het is nog behoorlijk koud. Dus muts, sjaals en handschoenen spreken voor zich. En vooral, vergeet niet TE LEVEN IN HET NU.

Een begin van het zinnetje las ik deze tekst: '....Het leven is te kort om te twijfelen .... ' van Rudolf...
Mooie filosofie toch... dus het is integendeel echt waar. Het helpt me wel verder om jezelf om te zetten weer in jezelf. Vaak als je gaat twijfelen, ga je happeren. maar uiteindelijk moet je beslissen wat je wilt en keuze gaan maken. Wil je hier zolang blijven piekeren of ga je er nu wat aan doen. Je hebt niets te verliezen. Met gezond verstand maak je zelf die keus. Gezond verstand nogmaals, ik ga je niet zeggen dat je nare en rare dingen moet gaan doen, dat zijn alleen maar negativiteit en dat heb je niet nodig!

Positieve teksten: (gewoon hardop zeggen of gewoon je gedachten omzetten in deze teksten)

* Geluk haalt altijd het beste in me
* Ik ben geboren om gelukkig te zijn
* Geluk is natuurlijk
* Geluk past volkomen bij mij
* Ik zie er goed uit en voelt zich erg goed!
* De hele wereld reageert positief op mij
* Ik ben liefdevol, want mijn essentie voor geluk is liefde
* Ik ben van nature aardig, genereus, open, warm en vriendelijk
* Er bestaat geen angst, geen twijfel, geen zorg
* Ik ben ongedwongen en ongeremd.
* Ik ben volledig aanwezig, hier en NU en niet verdwaald in een verleden of toekomst

Je hele leven ben je op zoek naar geluk maar waarom moet het pas gebeuren of ontdekken wanneer er ONGELUK moet komen voordat je beseft dat je NU al die tijd GELUK hebt??? Je hebt het in je en het zit voor je neus, het voel je, het zit naast je, noem maar op. Ban die negativiteit van je gedachten weg. Denk alleen in liefde. Goeie en ware liefde, weet wie je bent en wie je wilt zijn. Ieders is uniek, iedere mens kan veranderen. Je houding, je gedachten helpen je heel veel op de weg, de weg waar jij naar toe wilt, je hebt het al in je handbereik, je hoeft alleen maar te ontvangen. Mocht je wel die obstakels krijgen, dan zit het nog steeds in je onbewustzijn. Ook dat heeft een tijd nodig om te helen, en liefde heelt. stap voor stap, merk je het vanzelf wel. Eerst in jezelf geloven dat je het kan en dat je het wilt en kom je heel ver mee.

Doe vandaag iets liefs voor jezelf, gisteren was het 1 maart, een complimentendag. Maar voor mij is complimenten IEDERE DAG, IEDERE SECONDE! Net als met valentijns dag. Voor mij is het elke dag valentijns. Liefde komt niet alleen op die dag, maar is altijd aanwezig!! Blijf bij jezelf.

liefs puccy!

1 opmerking:

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!