About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

vrijdag 25 maart 2011

little bit confused but I'm fine.....

Sorry voor een te lang geleden! Beetje hectisch of rommelige week gehad, ben ook een beetje brakkie maar voldaan. Er is zoveel gebeurd en ik ben er bewust van en voor elke ervaring ben ik zeer dankbaar voor. Er gaat heel veel dingen veranderen, voor mij is het heel veel, sommige dingen zijn wel concequentie maar het moet maar even, het leven is geven en ontvangen. Alles moet wel in balans blijven, het leven loopt zoals het loopt maar dan nog heb je, je leven in de hand, daarom is je gezondheid heel erg belangrijk en dat je er bewust van wordt. Blijf in je positieve gedachtenkracht vertrouwen en je liefde voor het leven en aan een ander, wees tevreden, wees dankbaar en voel je gelukkig, de rest komt wel, alles op z'n tijd en de momenten.... Vertrouw op jezelf en weet hoe en wat dan ook, alles goed zal komen en zijn.... liefs puccy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!