About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

vrijdag 4 maart 2011

focus....

daar loop ik de hele dag mee. Eigenlijk is dat niet goed, je kan je beter concentreren met wat je nu hebt, alleen ik heb letterlijk en figuurlijk niets te doen op me werk. Daarom wil ik heel graag met mensen en voor mensen werken die elkaar respecteren, waarderen en motiveren. dat heb ik helaas momenteel niet. ik heb tot nu toe mezelf genoeg gemotiveerd om te bereiken wat ik hier kan bereiken, maar helaas wordt het niet erg gewaardeerd. ik word niet geinspireerd waarmee ik nog meer voldoening uit kan halen. Dus gelukkig ben ik sinds vorige week achterkomen dat wat ik nu doe niet mijn ding is. ik moet zoeken naar een locatie of een prettige werkomgeving waar veel mensen werken die voor elkaar werken. Op een goeie manier met elkaar omgaan. Nou waar vind ik die? Natuurlijk hoeft het niet te perfect zijn, niets is perfect. maar mijn tijd is NU! ik heb niets meer te maken met mensen waar ik nu werk, de werkhouding op deze manier is niet tolerant. Dus binnenkort ben ik aan de beurt voor een nieuwe werkplek waar ik mag zijn en waar ik meer positieve energie kan uithalen. Tot die tijd moet ik mezelf vermaken met wat ik nu wel heb. Binnenkort hebben we eindelijk onze eigen nieuwe huis en kan ik me helemaal weer uitleven. mijn moment is NU en hier! Ik hoop en wens dat het voor jullie ook een positieve manieren en gedachten ermee om gaat. Soms moet je je gevoel volgen (dat is voor mij soms lastig, want ik ben een gevoelsmens) en soms moet je even rationeel denken. Gezond verstand. 

Nog alvast een fijne namiddag en avond, liefs puccy

mijn visualiserend affirmatie voor iedere dag 'vandaag is mijn laatste werkdag'! Morgen begin ik bij mijn nieuwe werkplek!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!