About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

dinsdag 15 maart 2011

Wat een heerlijke dag!!!!

Dinsdag, het begint wel mijn favoriete dag te worden!!!

Een heerlijke rustdag voor mij, het is mijn dag, mijn gewone spontane dag! Lekker dingen gedaan die moest gebeuren, ik ging met een glimlach naar buiten en wist en voelde echt dat het allemaal goed komt. Al heb ik het momenteel beetje krap maar toch ik voel me rijk! Ik heb een liefdevolle huis, samen met me vriend, zo veel liefde in huis, is meer dan alles wat ik nodig hebt. Ik heb werk, straks betaal ik liefdevol mijn rekeningen. Geld moet je niet houden, moet je doorgeven, het is geen bezit, het is niet van jou, maar helaas denken niet iedereen zo op deze manier. Die uiten zich uit angst. Angst voor verlies, angst voor verdriet, angst voor zichzelf. Daar kiezen zij zelf voor, maar jij kiest wat anders! JIj kiest voor geluk, in jou, aan jou, voor jou.


Af en toe lees ik ook de website van Sochicken.nl , dus als je zin hebt,, er staan heel veel leuke dingen in, even lekker weg lezen en ja het is best een leerzame site. Helemaal zelf gemaakt door Jelle. Ik ken hem niet persoonlijk maar wat hij doet, is zeer goed en leuk en goed bedoeld. Zelfs ik lees het iedere dag, je kan je aanmelden en dan krijg je per mail altijd leuke boodschappen door of tips of advies of wat dan ook, het is echt heel leuk! Hij legt het op zijn manier uit dat je nadrukkelijk zelf kan begrijpen. Al spreken we allemaal zeflde taal maar toch, de 1 pakt het beter op dan een ander, dus doe lekker wat jij zelf wilt.


Wat ik altijd doe, als ik thuis, is lekker muziekje opzetten en gaat de hele dag vanzelf. En de tijd gaat zo snel!!!! Altijd te snel wanneer je plezier hebt. Ik hou ontzettend van mijn huis. Ik voel me hier en voel me thuis. Meer thuis dan ooit de jaren heen, bij mijn moeder voel ik me altijd thuis. Zij is mijn roots. En mijn vriend herinnert mij altijd naar mijn roots, omdat hij mij waardeert zoals ik ben, en accepteert zoals ik ben. Maar Houden van en Accepteren begint bij jezelf, anders kan je niet de echt liefde voelen in jezelf. Misschien voel je het wel, maar toch blijf je eraan twijfelen over jezelf, je vraagt jezelf steeds af, is dit het? Is dit mijn leven? Is dit wat ik wil? Wie ben ik? Wat wil ik? Waarom voel ik me zo? Al die vragen, al die twijfels die je gek maken, terwijl het eigenlijk niet nodig is, uiteindelijk creërt jij dit allemaal zelf. Jij wilt deze huis, jij wilt dit werk, jij wilt kind, jij wilt samenwonen, jij wilt grotere huis. En gaat zo maar door, maar geluk zit niet in dingen, geluk zit in jezelf. Als je tevreden bent met wat je hebt, zul je alleen nog meer ontvangen en je zult meer rust in jezelf vinden, als jij alleen maar wilt hebben, hebben, hebben en hebben wat een ander hebben, nee. Kijk naar jezelf. Kijk wat je zelf hebt! Je hebt een mooi huis, je hebt een gezond kind, stabiele relatie, lieve mensen om je heen, je ziet er leuk uit, je hebt leuke vrienden/vriendinnen, je hebt eten in huis, je hebt dak boven je hoofd! Dus hou op met zeflgeklaag. Schamen is niet nodig. Schamen komt uit het verleden, schamen heb je zelf gecreërd, dus je kan het ook niet meer ervoor te kiezen. Kies voor liefde, geluk en goede gezondheid, zonder goede gezondheid kan je niet veel doen, dus als je gezond bent, wees dan dankbaar voor NU. Leef bewust en gezond voor jezelf. Ga lekker wandelen, ga lekker dingen die je vreugde geeft.


Vandaag leef jij en ik bewust. Vandaag ben jij en ik samen dankbaar voor wat we hebben, Vandaag ben jij en ik heel erg gelukkig. Vandaag mogen wij van geluk spreken, want WIJ samen zijn het geluk. Je hebt het in je handbereik. Wees tevreden en maak je niet te veel druk of zorgen om. Denk alleen in het goede en denk dat alles goed in jouw wereld is, in mijn wereld is alles goed. Mijn wereld is onbeperkt en oneindigd bron vol met liefde.


Ook ik heb mijn eigen obstakels daar werk ik er zelf aan. ook ik sta iedere dag op met een gevoel, het loopt zoals het loopt, ik ben een positief mens, ik heb zoveel liefde om te geven en ik geloof dat het goed komt, hoe het ook mag lopen, het komt goed. De universum zorgt goed voor mij, ik besteed mijn energie positief. ik geef en ontvang alleen maar liefde, ongeacht, op welke vormen en manieren dan ook. Rijkdom kom in vele vormen naar mij toe. Vergeet dat niet... Hou van jezelf, waardeer jezelf, accepteer jezelf, NU en vandaag.... Morgen kan het over zijn, geniet van je dag!


liefs puccy...


1 ding, zeg vandaag tegen je naaste liefde, iemand waar jij veel om geeft, al is het buurvrouw, je kinderen, je man, je schoonmoeder, zegt, ik hou van jou zoals je bent, of dank je wel voor alles, of ik waardeer je heel erg, of  ik vind het zo fijn dat je er bent, of ik vind het zo fijn dat je naast me ligt, of ik ben zo blij dat je in mijn leven bent gekomen, 'of het simpelste
'IK HOU VAN JOU'....


XXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!