About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

zaterdag 12 maart 2011

Like I said, time flies when you having fun!....

Goeieavond lieve mensen,

Oh wat een heerlijke dag is het, maar het is nog niet voorbij, deze avond is nog jong en fris en ik hou heerlijk een romantische avond met mezelf. Lekker eten, wijntje, muziek, film en mijn blog. Nou vandaag lekker ongepland mijn dingen gedaan, zoals afruimen, opruimen, film gekeken, gegeten (verslaafd aan eten) huisie schoongemaakt, administratie bijgewerkt, heerlijk! Toch wel blij dat ik vandaag vrij ben. En ik mis helemaal niets! Ik ben een gelukkig mens! En weet je, JIJ BENT EEN OOK EEN GELUKKIG MENS! JE BENT HET WAARD!  Ik hoop dat jullie vandaag ook een heerlijke dag hebt gehad en de leuke avond en nacht nog mag komen. Heb je leuke plannen? Ga ervoor, heb je nergens zin, doe je lekker niets. Het is vrij lastig voor een mens met 'verplichtingen 'na te komen, alsmaar moeten, moeten en moeten. Maar uiteindelijk voor wie? Voor jezelf of voor een ander de pleziertje te doen. Op zich is dat niet erg, dat is heel leuk maar het moet ook zijn dat JIJ het leuk vind. Niet omdat je bang bent dat een ander je niet meer mag of wat een ander dan anders over je ga denken. Nee, dan heb je alleen maar jezelf mee. Als je toch doet, dan doe je het niet goed, want dan heb jij ook een verwachting ingesteld van een ander. Waarom? Het gaat toch over hoe jij zelf ervan vindt, wat jij leuk vindt, ook jij hebt je eigen keuze en mening over hoe en wat. GA dingen doen alleen omdat je het kan en leuk vindt, en soms moet het ook wel eens gebeuren dat het even moet gebeuren, maar goed, je ontvangt uiteindelijk altijd onbetaaldbare liefde ervoor terug. Als jij lief bent voor jezelf, komt liefde vanzelf naar jou toe, omdat het zo is. Liefde is er overal, hier en der. Onbeperkt aanwezig. Bij mijn allereerste blog staan over liefde, lief zijn voor jezelf en over de vrijheid van liefde, in jezelf en geven en ontvangen. Als je zin hebt, kan je nog een keer lezen. Maar lees gewoon lekker op je gemak, misschien staat er wel iets bij wat een lampje brandt. En als je vragen hebt of reactie, graag. Ik kan ook heel veen van jou leren en van een ander.

Maar het is echt werkelijk zo, ik stond heerlijk op. Ik dacht, oh heerlijk! ik ben vrij en ik ga me heerlijk vermaken! En inderdaad, hele dag vermaak ik me heerlijk!! Ik hou nu een romantische avondje met mezelf en ga straks lekker filmpje kijken. En wat betreft mijn blog, ook ik 'schrijf' mijn blog wanneer ik zelf wil, want dan werkt het juist op z'n natuurlijks.
Maar even 1 ding, ik ben jullie hier niet aan het leren hoe het moet, uiteindelijk bepaal je zelf wat je wilt. En hoe je het wilt, je leven op een positieve manier verder te gaan. Ik vertel je hier alleen wat ik zelf heb mogen ervaren en dat deel ik graag met jullie. Ik ben geen betweter, alles is goed bedoeld. ik lees heel veel boeken, allerlei boeken maar ook stukje levenservaringen en levenskennis van een ander zitten er ook in, en ja ik heb een klein beetje mensenkennis. Klein beetje bedoel ik namelijk, ik ben nog jong dus nooit te oud om te leren. Jullie ook niet, hoe ouder of grijzer je bent of wordt, so what, voel je je jong, ben je jong, en andersom met oud voelen. Ik wil je alleen verder helpen, ervoor te kiezen wat er mogelijkheid zijn, een ander richting van leven geven, je een idee geven, een motivatie, of iets dergelijks. Er zijn zoveel ellende op de wereld en te veel slechte energién op deze aarde. Dus vandaar mijn blog. Ik zeg dus niets wat jullie moeten doen, het is wat jullie ZOU kunnen doen of moeten doen voor jezelf. Kies ervoor, neem zelf een besluit en handel met liefde, en alles wat er in je leven gebeurd heeft te maken met je karma, redenen, het gebeurt niet zomaar iets. Maar nu je dit weet, hoe je het op een ander manier leven, dat je nu weet dat er meer mogelijkheid en keuzen zijn in je leven, ga ervoor. Maar kies voor jezelf en uit liefde, de rest zal en zou met je mee kunnen volgen of niet. Of diegene past dan niet bij je, ook dat heb ik helaas moeten ervaren, maar mijn keus was juist, ik ben nu een gelukkig mens, ik ben vrij, ik ben geliefd en ik voel zo veel liefde om me heen, maar ook ik ben niet perfect, er zijn obstakels waar ik zelf ook naar moet werken, maar ik geloof en vertrouw erop dat het goed komt, ik volg mijn eigen pad, ik neem mijn eigen keuze, ik beslis zelf. En ik beslis nu zelf om een gelukkig mens te voelen. Na het lezen van z'n boek Robert Holden, heeft echter dieper mijn ogen geopend. Ik lees spirituele boeken, wetenschappelijk NLP, rationele geschreven boeken, verschillende filosofies boeken, zoveel gedachten en meningen, maar ook ik bepaal zelf wat ik ermee doe met deze kennissen. We kunnen allemaal iets van elkaar leren en delen. Toch?

Verder ben ik er wel ervan overtuigd dat je echt wanneer je gedachten verandert, je hele instelling, je houding verandert er ook naar en dus ook je leven. Leef in het bewust van het NU. Je bent NU hier, je bent niet over 2 weken daar, nee dat bestaat nog niet eens. Leef bewust met dankbaarheid met wat je NU wel hebt, elke lessen en ervaringen neemt je wel mee naar je doelen. Maar leef nu hier. Voel dat je er bent, voel dat je er mag zijn, voel hoe je lekker aan het eten bent, voel hoe bewust die smaken zijn, of mensen in je omgeving, die graag bij je wilt zijn. Die graag bij je wilt hangen en praten. Wees hier, wees jezelf, durf jezelf te zijn, dat duurt het vriendschaps en relatie het langst. Accepteer jezelf zoals je bent. Ik blijf deze altijd herhaaldelijk zeggen, puur om je te herinneren. Ook voor mezelf. Je bent wie je bent, mensen accepteren zoals jij bent, mensen houden van je zoals je bent. Hij of Zij is verliefd op je geworden zoals je bent. Als je jezelf accepteert zoals je bent, accepteer je ook gemakkelijk een ander. Diegene die wilt veranderen, is jezelf. Een ander kan dat met je mee volgen of praat erover. En denk, voor alles is een oplossing. het komt hoe dan ook goed. Ik ben vrij in mijn relatie maar dan anders, ik ben zo verliefd op mijn relatie met mijn partner. hij is vrij om zichzelf te kunnen zijn en ik ook, daarin zit vrijheid voor elkaar, zoveel aanwezige liefde, onbeperkt energiën aanwezig en het blijft maar vullen en vullen, puur alleen omdat we zelf accepteren zoals we zelf zijn. We zijn niet bang om de ware IK te laten zien. Vele zeggen, 'hij is mijn ware, zij is mijn ware'... nee, het gaat om je ware IK... Als je weet wat je WARE IK ben, dan heb je je WARE ontmoet. Zonder verwachtingen en zonder eisen. Snap je het?

Dit is zo veel fun! Ik hou van mijn blog, ik krijg hierdoor zoveel energiën van. Ja alles heeft te maken met energieën. Als je dingen doet die je leuk vindt, krijg je heel veel positieve impuls en je wordt er energiek van! Dan voelt het goed, dan doe je het goed. Als je iets doet wat tegen je zin werkt en waar je zo moe van wordt, dan betekent dat je niet doet wat je leuk vind. Probeer daaraan te werken. Ook ik heb niet naar me zin om me werk, ik geloof wel in andere mogelijkheid, er zijn genoeg keuze en mogelijkheid open voor mij, waardoor ik andere weg kan inslaan of er komt iets op mijn pad wat bij mij past. En zo dus ook mag ik binnenkort mensen gaan begeleiden en coachen. Dan mag ik het niet klagen nee. Ik geloof in mezelf en ik vertrouw op mezelf dat het goed komt. En op deze manier hou je het vol en ga je er gemakkelijk mee om en laat je niet mee sleuren door die negatieve alter ego. Trouwens, die ego, bestaat niet. punt. Weet je wat er wel bestaat en voor altijd aanwezig is, wanneer en waar jij maar wilt? LIEFDE. one word, LOVE!

Tot straks! liefs puccy en geniet alvast van je NU moment!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!