About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

dinsdag 8 maart 2011

'het leven kan zo over zijn'..... Denk je daar weleens over na?

Waarom gaan we altijd pas iets doen of ondernemen als er iets ergs is gebeurd of was gebeurd? want iedere dag dat je opstaat heb je alle kansen om je doelen te kunnen bereiken. en afwachten op wat? al iets ondernemen of wees daadkrachtiger voor jezelf. Op sommige momenten moet je wel eens geduldiger te zijn maar het gaat om je gedachten, laat die negative gedachten je doelen en je wensen niet belemmeren. En wees iedere dag dankbaar voor deze nieuwe ervaringen, al was het niet leuk maar toch leerzaam was geweest, accepteer en ga verder. je problemen is niet het einde van de wereld. Het einde van wereld is pas wanneer we niet meer kunnen eten drinken en ademen.... Zolang het nu nog kan, maak je problemen dan niet zwaarder dan het is. je bent intelligent genoeg om zelf te kunnen relativeren hoe je het kan oplossen. Voor bijna 'menselijke' problemen is er een oplossing. Maar verwacht dat ook niet gelijk hulp van een ander, eerst zelf proberen.... dat is de uitdaging. Maar vegeet niet te beseffen met wat je nu wel hebt. Ik heb liefde in me, om me heen, naast, overal, kinderen zijn gezond, je partner is gezond, je ouders broers zus vriendin wie dan ook. Wees ook lief voor je lichaam. Zonder goede gezondheid kan je ook niet verder. Zet jezelf niet verder en niet langer in de knoop. Doe wat je op dit moment kan doen en hebt,JUISTE moment komt altijd op de juiste tijd. Ook ik leer hier iedere dag. Deze blog is niet alleen voor jullie of voor een ander bedoeld, maar ook voor mezelf. Ik ben niet gelukkig op me werk, want ik doe niet wat ik leuk vind. Ik wil heel graag mensgericht werken, wil met en voor mensen werken. Maar voorlopig moet het even zo, vandaar mijn blog. Op deze manier mag ik er ook zij voor jullie een ander en mezelf, doe ik toch iets wat ik leuk vind. Als ik iemand kon vinden die voor mij een studie kan betalen zou ik meteen aan de slag gaan. Maar goed, dat doet er niet meer toe, ik doe nu met ik heb, ik lees boeken, doe zelf studie en wie weet komen er nog meer leerzame periode. Ik hou van actieve daden. Doe graag nuttige dingen. Ik weet en voel dat ik hier elke moment weg ga en ik visuliseer met deze gedachte ' vandaag is mijn laatste werkdag bij me huidige baan, morgen begin met mijn ideale baan' en sluit ik af met dank U wel en ga met gemoedrust naar werk. Het kan ineens  1 keer over zijn. Dus wacht niet langer af, als je nu kan doen wat je wilt, al is het iets kleins, het beginnetje is er, alleen nog afmaken. Laat je niet tegen door jezelf gecreeĆ«rde angsten, laat je niet gek maken door je alterego, die heeft je alleen maar bang en onzeker gemaakt, terwijl je dat niet bent. Je bent een gelukkig gezond liefhebbende persoon en vooral dankbaar persoon. Sluit je dag met liefde en met een lach en sta op met liefde en een lach. Wie weet staat een verrassing voor je te wachten. LIEFS PUCCY

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!