About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

woensdag 9 maart 2011

Today I feel like little bit confused......

Lieve mensen,

Of het ligt aan het weer of aan mezelf of aan me omgeving waar ik ook ben, het is een beetje saaie dag vandaag (voor mij dan) Hoop dat het voor jullie wel een leuke dag is! Het is niet saai maar ook niet spannend. Mijn dagelijkse bezigheden varieert een beetje. ik loop altijd met gedachten, ik denk altijd, er gaat geen 1 seconde voorbij zonder dat ik denk. Zou wel eens willen, gewoon nergens aan denken en alleen denken wat je NU ziet. Verder ja, mag ik ook niet klagen. Laten we vandaag tevreden mens zijn! kies ervoor om tevreden te zijn vandaag, je dankbaarheid uiten. Luisteren naar je favo muziek of kijk naar leuke films. Aankomende weekend ga ik rustig op me gemak mijn dingen doen en altijd als ik erg naar me zin heb, vlieg de tijd! Dus ik heb genoeg mezelf te vermaken!

Een stukje van Shakti Gawain 'Bespiegelingen in het licht'...
'Vier je talenten'

Als je het moeilijk vindt te beslissen wat je nou geacht wordt met je leven te doen, kijk dan waar je energie krijgt, waar je opgewonden van raakt en wat je horizon verruimt en je blij maakt. Kies ervoor je kanaal te laten functioneren zoals het wil. Er zal energie door je heenstromen en je zult je gemakkelijk vaardigheden eigen maken als het universum je ondersteunt in het vieren van en uitdrukking geven aan je talenten.

(positieve affirmatie)
Ik geef gemakkelijk en vaardig uitdrukking aan mijn talenten.

Doe alsof het waar is....

Door affirmaties uit te spreken vervang je oude negatieve stemmen door nieuwe positieve stemmen. Als je een affirmatie voor het eerst gebruikt, kan het zijn dat je er niet in gelooft. Als je er al in geloofde, zou je de affirmatie niet nodig hebben. Maar het is belangrijk te trachten af te stemmen op een gevoel van geloven en de ervaring dat de affirmatie waar kan zijn. Zet je twijfels en aarzelingen tijdelijk, ten minste voor enkele ogenblikken, aan de kant en stop je al geestelijke en emotionele energie in de affirmatie. Doe alsof het waar is...

positieve affirmatie voor elke dag! : IK BEN BEREID OM IN MEZELF TE GELOVEN!

Vandaag even kort gesprekje gehad met een persoon, ik zei' goh, het is niet druk vandaag, normaal is het druk op de woensdag, die persoon zei, ach... het is marktdag denk ik en dan nog als het druk is, moet je niet druk maken'... Dat vond ik leuk om te horen. Dus zelfs bij deze kleine iets kan je gevoel weer een ander wending geven. Er is altijd wel iets te klagen. Eigenlijk moet ik daar mee ook stoppen, ik betrap mezelf als ik het weer doe, en denk ik, 'waar maak je druk om mens'... Dus verander je gedachten! Als je telkens het negatieve gedachten denkt, trek je het ook aan. Maar je bent ook maar een mens, maar een mens met positieve gedachten en met succesvolle gedachten trekken alleen maar positieve en succesvolle energieĆ«n aan. Dus waarom kan jij dat niet zijn? Kies ervoor en wees daadkrachtig voor jezelf.

Iedere dag dat je opstaat, heb jij de kans om die ene gedachten te creeƫren. Denk positief en voel positief! Het komt uiteindelijk hoe dan ook, goed!

Als je geluk wilt accepteren, moet je in jezelf geloven.
Als je gelukkig wilt zijn, moet je in geluk geloven.
Geluk is tegenwoordige tijd - het heeft niets met de toekomst te maken...

Ik wens je een gelukkige dag! Liefs puccy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!