About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

vrijdag 4 maart 2011

Today I feel fine, and you?

Een stukje van 'Shakti Gawain'... Ik open een bladzijde en las dit stukje:

Doe wat je echt graag wilt doen

Hoe meer je bereid bent jezelf te vertrouwen en risico's te nemen om je innerlijke leiding te volgen,
des te meer geld zul je hebben. Het universum zal je betalen voor het feit dat je jezelf bent en doet wat
je echt graag doet. Je verdient bijvoorbeeld geld door je creatieve energie te gebruiken. Misschien je speel iets
van dat geld aan mij door in ruil voor de energie die ik erin heb gestopt om dit boek (Bespiegelingen in het licht) te schrijven of een workshop te leiden. De creatieve energie van het universum is in ieder van ons onbeperkt en direct beschikbaar. Hetzelfde gaat op voor geld.

positieve affirmatie: het universum betaal me nu voor wat ik echt graag wil doen....

Een gelukkig persoon is niet een persoon in bepaalde omstandigheden, maar eerder een persoon met een bepaalde houding - Hugh Downs uit het boek van Robert Holden

Jouw gedachten hebben een scheppende kracht. Zoals je denkt, gebeurt het ook. Alleen jij kiest welk beelden je oproept.
Bij elke keuze voor een gedachte ben je een scheppend mens. Kay Pollak 'kiezen voor geluk'...

Sommige teksten spreken mij zeer aan en dat deel ik graag met jullie. Ik hoop dat ik je hiermee voor vandaag kan motivieren om te doen wat jij graag wilt doen. Jij hebt de keuze en je kiest zelf wat je wilt. Een ander kan je daarin steunen of niet. Uiteindelijk moet je het zelf doen.
'Ik kan ervoor kiezen om onbegrensde visioenen van mezelf te hebben of om begrensde visioenen van mezelf te hebben. Ik heb altijd de keuze...' Kay Pollak - kiezen voor geluk....

Visualiseren..... daar kom ik nog op terug, want daar heb ik best veel over gelezen en ik ga het doen in mijn eigen taal en stukjes uit de verschillende boeken. Het helpt je dromen te verwezenlijken, waarom niet. je hebt altijd de keuze wat voor gedachten jij je eigen toekomst wil creeeren. Ik zeg niet wat jij moet doen en een ander ook niet. Tenzij je te veel door je ego laat strelen of door iemand die jou niet gunt. Maar wat de anderen ook denken over jou, het is hun energie, hun probleem en dat heeft niets te maken met jou, het zegt alleen iets over henzelf. Wat zij voelen, hoeft jij niet te voelen. Blijf daarom sterk bij jezelf, ongeacht de gedachten van hen. Uiteindelijk zitten zij er mee en komen ze zelf wel achter hoe ze zich heeft gedragen/ houdingen tegenover een ander. Weet wie je bent en accepteer jezelf zoals je bent. Je bent niet voor niets op deze aarde gekomen, ook jij kan en mag iets mededelen aan een ander, ook jij kan een ander iets van leren, op deze manier geef je ook iets door, voor een ander, en andersom ook, we kunnen allemaal iets van elkaar leren.

Mijn vriend zei'focus op wat je nu wel hebt, en focus dat we een nieuwe huis in een nieuw omgeving gaat wornen en dat je je eigen creatie in huis kan krijgen en creeeren en wie weet wat er nog meer bij komt. Het is nu belangrijk dat je nu geniet met wat je wel hebt. Ook van hem leer ik heel veel.

Fijne dag lieve mensen en geniet van je dag, en maak je geen zorgen, het komt goed!

liefs puccy!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!