About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

maandag 14 maart 2011

Uit vandaag je dankbaarheids dag!

Vandaag is het maandag! Voor sommige is het werkdag, luie dag, film dag, schoonmaak dag of leuke bezoekjes/visite dag, het maakt niet uit wat voor dag het vandaag is, het gaat erom dag je bewust bent en geniet van je dag, ongeacht. Als je even bewust wilt zijn, denk dan ook die arme mensen in japan, dan zouden wij helemaal niet mogen klagen of ongelukkig moeten zij  of als je bewust wilt zijn denk dan aan die programma Beauty and the Beast, dan zouden we helemaal niet mogen zeuren, want jij bent geen slachtoffer! Mensen die echter helemaal niets hebben familieleden verloren, huis weg, alles is in 1 klap weg! Weet je nog wat ik had gezegd, ' morgen kan het over zijn'... Plannen is niet erg, als je maar nu ook, vandaag geniet en tevreden bent met wat je hebt. Stop met kijken naar anderen, kijk meer naar jezelf.  Vandaag ben ik dankbaar dat mijn kinderen familieleden en partner gezond zijn, ben dankbaar dat mijn nichtje in Japan nog leeft met haar net geboren baby. Vandaag ben ik dankbaar voor de liefde die ik heb, ik mag ze delen en geven. Vandaag ben ik dankbaar dat ik een baan heb, vandaag ben ik dankbaar dat ik lieve collega's heb, vandaag ben ik dankbaar dat mijn autoriteiten mij vertrouwt op het werk. Vandaag ben ik dankbaar voor mijn tijd te mogen benutten zoals NU, ik doe NU waar ik van hou!  en ga zo maar door. Het helpt je klein beetje verder op de weg, naar de rust in jezelf, als je tevreden en dankbaar bent, heb je ook niets meer nodig. Daarom juist als je denkt dat je nu gelukkig voelt en bent en tevreden bent verwacht je juist niets maar toch komt er een verrassing altijd weer onverwacht. Het is de gezonde energieën die je geeft. Maar je mag er altijd met oprechte gevoel ervan uit gaat hoe dan ook mag lopen, het komt altijd goed! Hou op met jezelf gek te laten maken dat je het niet waard bent, durf jezelf te zijn, durf je eigen meningen te zeggen, je bent zoals je bent en denkt. en als het niet goed is, zo wat, je leert en volgende keer doe je het wel goed. iedereen maakt fouten/lessen. Vandaag ben jij dankbaar voor........ vandaag ben jij dankbaar voor..... het maakt echt niet uit wat, al heb je er maar eentje, het is tenminste iets! Ik ben zo dankbaar dat ik lieve schoonouders heb. Maar goed, geniet van je bewuste dag vandaag, denk  ' alles is goed in mijn wereld'.... liefs puccy

2 opmerkingen:

  1. Vandaag ben ik dankbaar dat mijn D zo'n heerlijk lief apie is! Eienlijk ben ik daar elke dag dankbaar voor ;)

    BeantwoordenVerwijderen

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!