About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

donderdag 16 januari 2014

Dromen

kan je soms verwarrend maken, soms baseert dat uit je angst maar ook uit je dagelijkse ervaringen. Vaak komen die dromen te voorschijn omdat je die dag intensief hebt meegemaakt wat je dwars zat. Maar soms zijn de dromen ook gebaseerd uit angsten of verwerkingsdromen. Dromen die bepaalde boodschappen aangeven dat er iets is verandert in je leven, iets is aangepast in je huidige leven, de keuze die je maakte heeft natuurlijk gevolgen, of het nou goed of fout is, dat zul je later pas achter komen. Alles in dit leven, of het nou leuk of niet leuk is, wat niet leuk is, niemand verdient dat. Iedereen verdient alle geluk, maar dat bestaat niet, men moet ook voelen wat leven inhoudt. Je kan niet alles gratis op je dienblad krijgen wat je besteld, wensen mag altijd, en je proces ernaar toe werken, helpt. Visualiseer je dromen, je doelen, helpt. Blijft positief voor jezelf en gun een ander hun eigen geluk toe, hun eigen ervaringen. Vaak denk je wel eens, 'zit ik in de weg van zijn dromen? zijn doelen? .. ik weet niet. Uiteindelijk maakt diegene zijn eigen keuze of haar keuze.

Gisteren was redelijk op tijd naar bed gegaan (voor mij dan) Om 10 uur slapen is het gepaste slaaptijd tot 6 uur. Ja het heeft iets positiefs, schijnbaar, maar je moet luisteren naar je lichaam en soms moet jezelf wel een zetje geven om te doen. Vaak lukt het niet, omdat je levensstijl anders is dan de dagelijkse routine leven. Kijk maar naar mij, ik stond voorheen zo vroeg op maar ging ook vroeg naar bed, maar nu ik al 4 maanden werkloos ben, moet ik mijn dagelijkse routine wel vermaken. In het begin deed ik het zelfde, maar daarna zakte mijn moed naar beneden. Maar in januari dacht ik, nee, dit kan niet zo langer, zou hou ik mezelf niet op peil en verwaarloos ik mezelf alleen maar. Door al die beauty bloggers te bezoeken, merkte ik op dat het mij helpt, mij de reden geeft om op te staan. Vooral eerst door Mascha haar dagelijkse vlog en al die beauty DIY, zo grappig en die andere beauty's die ik ben tegen gekomen. Ik blijf constant ernaar kijken. En zo ben ik gaan 'groeien' naar minder luiheid. Ik sta gewoon vroeg op, ontbijt lekker met koffie en glaasje water en daarna lekker hele dag kopjes thee's te drinken. Geen pickwick thee, doe ik niet aan, gewoon chinese of groene thee of rooibos thee. En tussendoor zoek ik dan naar werk, of ik moet aankleden en klaar maken voor gesprekken, dat zijn mijn dagelijkse bezigheden, de was doen, huishoudelijke klusjes, koken, boodschappen doen. Op zich begin ik mezelf prima te vermaken. Make up tips uitproberen. Juist door die meiden en vrouwen motiveren mij om wat te gaan doen, ik benijd ze niet of ik kijk niet op tegen ze, ze houden mij soort van 'gezelschap' Je wilt niet constant je vriendinnen via social media lastig vallen of blijven appen. Je moet jezelf ook kunnen vermaken zonder een persoon. En daarom op deze manier gaat het stukken beter, ik verzorg weer goed voor mezelf, ik ben meer en weer aan lezen, heerlijk! Ik vergat alweer waarom ik zoveel boeken heb van Virginia Andrews. Haar boeken zijn speels, spannend en romantisch, soms wil ik het helemaal uit lezen, maar die boeken is te dik, ik kan in 3 dagen als ik niets doe uitlezen hahaha.. maar gelukkig doe ik er een week over. Ongeveer, want er zijn ook andere dingen die ik leuk vind om te doen. Ik heb op de site van Mascha gekeken www.beautygloss.nl haar filmpje over Visuon Board. Ik ga ook zoiets doen, voor mezelf, met leuk plakplaatjes en ja lekker knutselen kan geen kwaad, dus dat ga ik doen, zodra mijn overlevings- geld word gestort, ga ik weer gezellig naar de action! I love Action kruidvat, heerlijk!! Hier een voorbeeld:

Echt heel leuk!!! Er zijn nog meer andere filmpjes van haar.
Volgens mij moet ik mijn nagels maar weer knippen, of ik knip te snel voor vandaag, mijn hoofd en gedachten gaan sneller dan mijn vingers.

Maar goed, dit is mijn vermaak voor vandaag, ik ga zo even mezelf weer lekker optutten, met guilty pleasure muziekjes en zo meteen boodschappen doen.. er moet ook gegeten worden!

ciao, liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!