About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

woensdag 22 januari 2014

Ik word er echt gek van!

Ik word zo gek van die belachelijk vacaturen! Ik snap dat het zwaar economische crisis is, maar hoe wil je uit de economische crisis komen met een belachelijke killer contract. Onmenselijk en echt onhaalbaar voor vele goede harde oprechte werkzoekende! Ik snap als bedrijven zo min mogelijk kosten moeten maken en besparen maar op deze manier krijg je echt alleen maar bagger mensen die alleen maar doet, omdat het moet. Er zijn ook mensen die het liefst met passie willen werken, voor een goede beloning. Er wordt zeer op een krenterig manier bekeken en ze hebben allemaal voor te kiezen. Maar die contracten laatste tijd, ik haat 0-uren contracten!!! Echt fokking belachelijk!!! Ze stellen enorme belachelijke eisen maar je krijgt er zo weinig voor terug. Het is alleen maar nemen, nemen, maar niets geven! Echt...hoe wil je dan je bedrijven laten runnen, het zegt al iets over een bedrijf, geen vertrouwen in hun eigen toekomstige doelstelling. Je kan niet zonder die goeie mensen, die er echt hard voor werken en met het hart en oprechte manier de juiste doelstelling te behalen voor een baas. Wie wilt nou voor een baas werken? Niemand, ik vind het niet erg, ik zou het liefst mijn eigen baas willen zijn maar dat is helaas niet mogelijk, maar dan nog kan ik nog steeds leuk hebben om te werken voor een aardige baas. Maar waar zijn ze? Ook werkloos? Ik word daar zo moe van! Die spaanse mentaliteit en bedrijven sporen ook niet helemaal. Het zijn echt slavernij, logisch dat al die mensen nooit vrolijk kijken, alleen maar boos sjagerijnig weet ik veel. Het is alweer woensdag vandaag, ik heb volgende week nog een afspraak, daar heb ik echt zin in, ik zal er alles geven, en hopende maar dat ze me gelijk aannemen, langer thuis zitten, voel ik me opgesloten. Ik wil mijn vrijheid terug. Ik doe alleen maar dingen die ik eigenlijk niet zou doen, maar ja, ik moet me vermaken. Zo afhankelijk van alles, ik hou daar echt niet van. Maar goed, ik moet me focussen op leuke en goeie dingen. Ik heb gisteren ineens last van een moment opname buikgriep. Ineens had ik een aanval! Jeetje.. maar gelukkig viel het reuze mee, ik heb het erger meegemaakt, echt hopelijk nooit meer. Mijn darmen zijn zo gevoelig als een malle! Gelukkig sliep ik daarna weer als een roos, alleen moest ik weer opstaan om te plassen en ja kon ik niet meer slapen, dus ben ik eventjes gaan opstaan, water gedronken en toen ben ik in slaap gevallen. Dus dat ga ik volgende keer doen, als ik moet plassen, daarna water drinken, ik kwam zo wel weer in slaap. Gek is dat he. Mijn lichaam is tuurlijk uitgedroogd door die aanval. En toen ben ik als een malle in slaap gevallen, ik was zo moe. Ik verlang alleen maar om te gaan slapen. Mijn lichaam is onrustig en mind is niet altijd even helder. Maar de zon schijnt vandaag, wat zal ik vandaag doen? Was opruimen, stofzuigen, opruimen beetje. En mezelf maar optutten, voor niets, maar moet wat he...

Nou maak een leuke dag van, ik doe me best! Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!