About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

maandag 13 januari 2014

En het is alweer

maandag! Ik weet niet of jullie dat ook hebben (niemand die het leest haha), het lijkt wel alsof de tijd super snel gaat, ondanks dat ik paar maanden thuis zit, heb ik echt het gevoel dat ik tijd tekort kom. Maar eigenlijk valt het reuze mee, misschien omdat mijn vriend tegenwoordig (yeahhh) 3 dagen achter elkaar vrij is, tenzij hij dan tussendoor moet spelen, maar is toch fijn. Ik vind het heerlijk om samen thuis te zijn, ja we zijn inderdaad een huismus, maar met mooi weer gaan we altijd even wandelen en genieten van het natuur. Verder heb ik al mijn to-do-list bijna klaar. Ik was ineens spontaan mijn pony aan het knippen, ja, ik heb weer pony. Dit keer gewoon omdat ik niets te vrezen heb en eens wat anders wil. In de winter doe ik altijd pony (ben ik bewust achtergekomen) en in de zomer laat ik mijn pony langer. Waarom? In de winter schijnt heel weinig zonlicht en in de zomer wel, dus ik wil geen afscheiding op me gezicht en met korte pony is het soms moeilijk om even omhoog te flappen en in de winter hou ik mijn voorhoofd tenminste lekker warm en het zit wat verfrissend uit. In de zomer heb ik mijn haren altijd toch in het knotje of omhoog in de staart. Vorige week ging ik met positieve instelling naar de 2e gesprek en ik had daar echt goed gevoel bij. Alleen met me stomme kop wist ik niet meer hoe die vestigingsmanager heet! Stom stom, maar het is gelukkig goed gegaan. De papieren stonden al klaar, we waren bijna aan het begin van het gesprek en hij begon gelijk over de duidelijke zaken en dat vond ik prima. Helaas kon hij mij op dit moment alleen maar 0-uren contract aanbieden, want zoals ik ook weet van mijn vorige baan, is op januari tot maart zeer rustige periode. Mensen gaan minder geld uitgeven, er komen allerlei horror belastingen aan, aanslag, noem maar op, iedereen houdt z'n portemonnee vast. Met die 0-uren contract zit ik met onzekerheden, ene keer wel en andere keer niet, ik weet van mezelf, ik ga mezelf en het bedrijf niet moeilijker maken dan het is. Ik heb ook mijn kosten en om dan nog extra belasting van af te halen, heeft het geen nut, maar het gesprek ging goed en we waren beide zeer duidelijk en weten we wel willen. Hij heeft mij beloofd, mocht er in de toekomst binnen nu en later meer uur vrij komen dan zal hij mij als eerste bellen, ik had zeker de potentie om aangenomen te worden en hij zag ook aan mij dat ik er echt klaar voor ben. Maar helaas is het beter om even op dit moment niet te doen. Als het mag komt het wel. Ik heb me best gedaan en hij ook. Wie weet belt hij me deze week of volgende week alweer op, je weet maar nooit. Dus het gesprek was kort maar krachtig afgesloten. Het is een goed bedrijf dat goed is voor klanten en personen. Maar goed, ik moet het loslaten en verder gaan met zoeken. Momenteel heb ik mijn cv's al verstuurd en gegeven en wacht ik weer af. Morgen heb ik afspraak met werk-coach, wie weet kan hij mij helpen en hopelijk een positieve feedback. Al die poespas regels slaat eigenlijk nergens op. Maar ik heb me beetje op voorbereid en hoop dat ik daarna verder mee kan.

Verder ben ik sinds kort begonnen met lezen, Virginia Andrews, heerlijk boek om weg te lezen. Gewoon even aan nergens denken, gewoon lekker gedachteloos denken en het is trouwens goed voor je hersens om te lezen. 1 van de reden waarom ik graag blog is vanwege mijn Nederlands te verbeteren, wanneer ik iets intypte dan zie ik gelijk fouten en dan corrigeer ik het ook gelijk. Die rode streepjes weet je wel, maar nu merk ik zelf dat die rode strepen steeds minder worden en natuurlijk mijn nagels knippen, met lange nagels kan ik niet typen. Zo meteen ga ik even dressen en heerlijk thuis chillen. Even administratie afmaken voor me vriend en lekker mijn ding doen. Ik blijf wel nog steeds al die beautybloggers volgen, al kom ik er nog meer achter, maar soms moet je keuze maken dat aansluit op je interesse. Je kan niet alles volgen, dan heb je geen leven meer, de makeup tips en verzorging producten en wat ik nodig vind om te weten. Het is heel handig, alleen slecht voor je portemonnee. Momenteel zit ik even krap. Ik wou dat ik een kadobon van kruidvat had, dan kan ik me uitleven. Die zara is leuk maar niet voor mij, ik kan daar niets vinden.

Maar goed, ik ga even verder mijn ding doen, fijne dag, maak er wat van!

liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!