About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

donderdag 23 januari 2014

Spannend heb ik zin in ...

die sollicitatie a.s. dinsdag. Het is precies wat ik wil en graag helemaal ervoor willen gaan, het liefst fulltime, maar mits het anders wil ik best voor parttime gaan. Maar goed, ik vind ze beide goed, maar omdat ik zo gek op werken ben, wil ik het liefst fulltime werken. Ik ben nog jong en wil nog helemaal ervoor gaan. Ik heb even naar dat merk gekeken en de boodschap spreekt mij zeer aan, precies een beetje zoals ik ben, het is altijd goed voor jezelf te informeren wat voor soort bedrijf dat is en maak je goeie indruk en laat je ook goed indruk achter voor een bedrijf. Tegenwoordig moet je meer dan solliciteren, jezelf verkopen, jezelf presenteren, je zelfvertrouwen uitstralen, niet te arrogant of te ego of te betwetend, gewoon jezelf zijn, met jouw persoonlijke kennis en ervaringen kom je er heel ver mee! Het is vandaag donderdag, gisteren bedacht ik, wat ga ik doen? Nou ik heb nog steeds geen idee, gisteren had ik ineens een dramatische drang om hele huis schoon te maken. En het was me goed gelukt, ik was niet op te houden, gelukkig heb ik ook niet zo'n grote huis maar toch zou ik graag wat handigheidje willen hebben, zoals de klerenkast, en die rommelhok uitgezocht worden, die troep van me vriend, die al jaren geen ommekijk meer heeft. Maar ik had gisteren zo opgeruimd dat het te opgeruimd was voor me vriend. Ik had een 'leeg' hoek gemaakt, waardoor ik zei, 'ik maak alvast een plek voor me plant'.. toen zei hij. nou dan gaan we een plant halen bij de ikea! hahahaha.. ik had het niet verwacht, want ik dacht pas volgende week, dan heb ik mijn zakgeld binnen van de ww. Dus zodoende hebben we samen die plant en pot gekocht, misschien is die pot te klein maar ik ga 'm zo even ontaarden en mooi maken. Het is een drakenboom plant, ik ken het niet, maar het schijnt makkelijke plant te zijn, drakenboom is ook voor succes en rijkdom en goede gezondheid. Ik had gisteren ook mijn 'boeddha' beelden op een ander plek gegeven, hoog op de boekenkast, eigenlijk waar die hoorde. En die andere houten vitrage heb ik een subtiel gemaakt zonder poespas, gewoon plant, met 2 olifantjes en foto's van de kinderen. Heel subtiel maar toch heeft het wat! Gisteren ging ik op tijd naar bed maar zoals standaard moest ik weer plassen en kon ik niet verder slapen, maar goed, heb maar een uurtje op de bank gezeten en toen was ik zo moe dat ik naar me bed verlang. Waarschijnlijk heb ik me vriend beetje wakker gemaakt hihihh... sorry.. en ja zoals je weet, dan word je gaar wakker, het is zo raar om wakker te worden zonder verplichtingen, ik word zo gek thuis, nutteloos, machteloos, opgesloten. Maar ik wil niet te veel energie geven, dus ik moet even volhouden, mezelf blijven vermaken, ja youtube kijken, bb kijken en al die dingen. Ik ga zo even me plant doen en dan ben ik tevreden, misschien maar nog een keer kleren wassen. Het is geen mooie dag om naar buiten te gaan, ga denk ik morgen naar buiten. Ik moet echt een wc blok hebben, kan niet tegen wc geur, het moet wel fris ruiken en schoon zijn. Zoals je kan lezen, schrijf ik nu op dit moment alleen maar mijn dagelijkse onzinnen, hopelijk vind je dat niet vervelend, en daarom laat ik het even hierbij, voordat ik nog meer onzinnige dingen ga schrijven. Ik hou van schrijven, ik hou van om mijn gedachten uit te schrijven, en maak ik mijn hoofd leeg, want er is niemand hier die tegen me praat en ik moet het kwijt... en daarom blog ik ook, al lees niemand het, het maakt niet uit... hahaha

Nou ik ga verder met mezelf vermaken, kleren wassen, plant verzorgen, dress up for nothing staying at home, misschien nog een filmpje kijken...

nou fijne dag, en maak jij maar een leuke dag van! ik doe me best!

liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!