About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

dinsdag 28 januari 2014

Formidable...

gevoel had ik paar dagen geleden tot vandaag. Heb je dat wel eens? Dat kan misschien een leerervaring zijn, eigenlijk kan je beter niets verwachten dan verwachten. Het is misschien dat je ergens te erg op verheugd en bepaalde verwachtingen HOOP te krijgen, krijg je juist teleurstelling. Wat is het eigenlijk? Is het omdat ik nu 4 maanden thuis zit en keihard me best doet om aan een leuke baan te komen? Natuurlijk solliciteer je wel eens klakkeloos ergens naar toe, maar als je iets hebt gevonden wat je echt echt echt leuk vindt, dan wil je het heel graag. Vaak vergeet je wel eens dat jij niet de enige bent! Tegenwoordig zijn er duizenden die werkloos zijn en zoekend naar een leuke passende baan. Het is zo strijdig, met jezelf, met het maatschappij, met mensen die oordelen en voorkeuren hebben. Ik weet het soms even niet meer. Nou vandaag ging het als volgt, ik had het super zin in, echt! Ik had me hele week naar op verheugd. En ik weet ook, dat ik dacht, DIT IS HET! DIT IS MIJN KANS!  Maar goed, ik had me goed op voorbereid, kleding lag klaar, en ik ging ruim 2 uur van te voren klaar maken, gewoon rustig, me eigen gang, alles ging wel zoals het ik hebben wil. Netjes de trein gepakt en de bus, maar helaas gaf die stomme 9292.nl heel slecht route aan, slaat nergens op. Maar goed, ik ben er uiteindelijk uitgekomen hoe je moet komen, thank god googlemaps on foon, maar goed, ik was ruim op tijd en zag dat mooie gebouw, WOW, dacht ik, wat een mooie fashion building!!! Alsof ik even in een meisjesroom instapte. Het was altijd zoals ik het hebben gewild, collecties, mode, gekheid, thema's whatever, het was zo een moment opname voor mij. Maar goed, ik ging dus voor een sollicitatie gesprek met de echte ontwerpster, zo bijzonder voor mij dan, geen tussen persoon, gewoon BAM, face to face gesprekken voeren. Het ging goed, vleiend, natuurlijk, ik hoop dat ik genoeg heb kunnen laten zien en goeie indruk heb achtergelaten. Er zijn heel veel kandidaten die voor deze en volgende week gesprekken komen. Dus ik hoor eind volgende week of ik door ben voor een 2e gesprek met de shopmanager. Maar ik was al blij dat ik even mocht ervaren met de echte persoon behind the backstage. Maar goed, het is even afwachten. Normaal gesproken na dat gesprek heb ik at least een goed gevoel. Het was ook goed gevoel, maar ik denk dat ik niet door ben, ik weet niet precies wat ze zoekt, maar het gaat ook om de kliek, uiterlijk of het wel bij het 'plaatje' past. Ik weet niet. Het is afwachten.

Ik stoor me ergens de laatste tijd. Ik weet niet of hier over moet schrijven. Dus ik laat het even hierbij.

Dat was het wel weer voor vandaag. Ik heb zin in morgen, ik weet niet wat me te wachten staat, dus ik laat me verrassen!

Fijne avond, liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!