About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

woensdag 8 januari 2014

Iedere dag

is anders. Daarom kan ik in mijn vrije tijd niet goed plannen, ik maak wel lijstje maar niet echt real to do list maar iets om niet te vergeten, zo hou ik mezelf wel bezig. Ik doe me best. Maar het is altijd de vraag of ik wel goed heb geslapen. Als ik de nacht daarvoor goed slaapt, kan ik de volgende dag de hele wereld aan, maar zoals gisteren ging ik weer laat slapen. Ik kom maar niet in slaap komen en dat stoort mij heel erg. Ik weet het niet. Ik moet minder met me telefoon bezig zijn en al die youtubers minder kijken en meer gaan lezen. Dat ga ik proberen te doen. Misschien een lavendelbaby olie kopen, dat meer rustgevend geeft? Ik weet niet, ik drink hele avond thee, maar chinees kruiden thee, dus zonder troep. Maar goed, ik heb wat berichten gekregen van de ww, eindelijk geven ze mij ook even de aandacht. Maar a.s vrijdag heb ik echter wel een afspraak voor een 2e gesprek. Mocht het goed gaan, dan bel ik ze af. Volgende week dinsdag heb ik namelijk een afspraak met 'mentor-werk-coach' klinkt heel leuk. Maar goed, is even eerst afwachten.

Ik moet opschieten, even de was opruimen, stofzuigen heeft geen zin, want straks komt stiefkind en wordt alles toch weer vies en weet ik veel maakt ze weer wat kapot. Klungels! Dus ik ga even opruimen en mezelf weer optutten en ik ga iets minder make up gebruiken, ik vind het te veel tijd kost. Less make up is better!

Ik heb verder niets te melden maar ik heb genoeg te doen straks.

Nou fijne dag! en liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!