About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

woensdag 15 januari 2014

ik ben een

bloglezeres, een youtube-watcher, een leergierig dummie voor alles, wat je maar op het internet kan vinden. Ik benijd wel dames die daar echt een werk van maken, onderzoeken, informeren, uittesten en reviewen. En hoe meer 'kijkers' zij hebben en meer belangstellingen krijgen, worden er producten naar ze gestuurd voor een test. Vanuit die test mogen zelf bepalen hoe het ze willen vertellen of laten zien. Daar heb je genoeg media concern voor. Via youtube is het meestal zeer populair, sommige vinden het te leuk om te laten, ene keer zijn ze kort en duidelijk en andere zijn langdradig met dingen ertussendoor, waardoor er te veel tijd in gaat zitten en niet veel over dat ene producten praten. Vaak skip ik die dan en zie ik de resultaten vanzelf wel. Het werkt wel, heel handig, om van te voren te weten hoe die producten zijn of er speciale aanbiedingen zijn of er nieuwe spullen bij zijn gekomen, heel handig, het trekt wel. Je hebt gauw de neiging om meteen naar die winkel te gaan en shoppen. Maar goed, ook ik moet op me centjes letten (welke centjes?) hahaha.. het geld dat ik beetje weinig krijg, kan ik een klein beetje iets van de beauty's kopen. Het is een soort hobby van me geworden, sinds dat ik werkeloos ben geworden, hou ik mezelf daarmee bezig, ik heb geen zin meer om zo laat naar bed te gaan en laat op te staan en als een luie hobbezak bij te hangen thuis. Zo hou ik mezelf een beetje up to date en vooral met mijn eigen 'onzichtbare' blog. Ik blijf helaas nog wel twijfelen of ik het kenbaar wil maken, want het is toch iets persoonlijk, al komt er iemand per ongeluk op mijn blog terecht en ja, het is een vreemde en misschien zijn er herkenbare punten of ervaringen. Weet je ik geloof dat alles met een reden gebeurt, dus dat geldt dit dan ook voor mij. Ik vind het ontspanning, ik kan het kwijt en ja het maakt niet uit wie het leest of niet leest. Soms heb ik teveel aan me hoofd en moet ik eruit gooien. En dat helpt echt. Vandaag woensdag, ik ben alleen maar aan het eten en internetten. Heerlijk vermaak! En verder 2 sollicitaties verstuurd, zo meteen ga ik even de was doen, zo gedaan en ja bedenken wat we gaan eten vanavond. Ik eet nu al de hele dag stuk door, dus ik zou nu even niet weten. Ondertussen luister ik al de hele dag naar guilty pleasure muziek. Heerlijk, kan mij nou schelen-muziek, niemand die thuis is, niemand die je hoeft te verantwoorden. Maar goed, die BB's zijn zo leuk en creatief, ik vind ze allemaal leuk en ik blijf kijken iedere dag! Al blijft Mascha van beautygloss mijn favoriet, je kan zien dat ze al jaren doet, nu al ruim 7 jaar denk ik, binnenkort houdt zij weer een glossparty van haar zelf. Ik zou graag willen kijken en meemaken maar ik ben momenteel werkzoekende en voor hetzelfde geldt kan ik niet gaan, mocht ik een baan hebben gevonden. Maar ik ben wel benieuwd na de afloop. Verder kijk ik soms ook naar fashion blogs meiden, ik kom zelf uit de fashion wereld en iedereen heeft z'n eigen taste en dat is prima, maar ene keer is het wel leuk maar ik weet hoe ik mezelf kan aankleden, al vind ik dat ik de laatste tijd op achteruit ga, ook omdat ik geen reden heb om naar buiten te gaan, behalve op afspraken van gesprekken en heel soms spreek ik wat af en vind ik het leuk om mezelf op te tutten. Maar dat gebeurt niet zo vaak. Maar als ik mijn baan heb gevonden en zal ik weer goed voor mezelf zorgen. Het is belangrijk voor jezelf dat je goed jezelf blijft verzorgen. Ongeacht wat dan ook is, soms heb je van die dagen dat je denkt, nergens zin in te hebben, is prima, maar verwaarloos jezelf niet. Wees lief voor jezelf en wees dankbaar met wat je hebt, het kan zo anders zijn en het kan zo voorbij gaan, daarom geniet ik intens van de momenten dat ik NU thuis ben, ik heb het gevoel dat ik binnenkort weer aan de slag mag! Het is een gevoel! Het komt goed, ik hoop dat ik dan mijn blog kan bijhouden, niet zoals vorige keer, maar soms heb ik gewoon geen inspiraties om wat op te schrijven. Maar gelukkig doe ik het nu wel regelmatig, het is bijna eng, maar heel veel dingen zijn best persoonlijk. Maar ook weer niet te persoonlijk, je moet jezelf ook beetje spannend houden. Ervaringen of nare situatie delen en ja, even je hart opluchten. Dus voorlopig hou ik het even hierbij, wie weet dat ik in de toekomst (kan volgende week of morgen zijn, je weet maar nooit) mijn blogsite kenbaar ga maken met iets nieuws, met iets wat ik graag wil delen, maar het moet wel iets zijn dat nuttig is, want er zijn zoveel blogs, je weet niet hoeveel maar echt heel veel, dus probeer te onderscheiden van de rest. En vooral bij jezelf blijven. Wie weet wat er in de toekomst te wachten staat. je weet maar nooit, daarom, geniet met alles wat je doet en heb er plezier mee.

Nou fijne dag!

Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!