About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

woensdag 8 januari 2014

soms...

is het vermoeiend. Ik wil al weken op tijd naar bed gaan maar t lukt me niet. Zonder activiteit en bezigheden raakt me lichaam niet van slag om te gaan slapen. Al ben ik zeer moe en lichamelijk ook maar t wilt niet. Ik weet niet wat is maar ik wil heel graag slapen. Binnenkort heb ik n gesprek. Ja, ik werd gebeld! Dus ik ben zeer benieuwd maar ik verwacht nog niets. Ik moest wel mijn gegevens meenemen en dat klonk zeer positief. Alleen stom dat ik niet meer weet hoe die man heet. Hopelijk kom ik er goed mee af. Dus spannend en ja ik ga met blanco gedachten en zie ik wel. Ik denk wel positief. Alles is mooi meegenomen. En ik ga mij best doen. Als ik weer mijn eigen geld ga verdienen dan heb ik me vrijheid weerterug. Dan betaal ik liefdevol met gemak de rekeningen en alle lekker eten en onze leven te kunnen behoeften. Ik zit nog steeds te twijfelen of ik dit blog wel bekend wilt maken. T is best wel leuk maar aan de andere kan vele keny mij en is dat verstandig om zo openbaar te maken? Ik weet t nog niet. Voorlopig doe ik t even zo.



Mooie boodschap he. Ik vond t wel praktisch op dit moment. Ik geloof steeds sterker in mijn gedachtenkracht. Ik weet dat ik op de juiste moment mag zijn en op de juiste plek mag komen en ben op de juiste plek. Ik word en ga naar n liefdevol thuishaven waar ik mijn lesseb en bekwaamheden zult leren. Ik word alleen maar kennis en menselijker rijker. Ik word op de juiste plek gebracht. Precies waar ik mag zijn. T is heel spannend maar tegelijkertijd heb ik er zin in. Ik heb weer volste verteouwen in mezelf terug en ga er beste van maken. Mijn grootste obstakel wordt een kleinste obstakel en die ga ik binnenkort
binnen nu verkleinen en mijn wensen vergroten. Ik ben voor iedere dag dankbaar. Al mijn behoeften en wensen worden vervuld. Ik hoef alleen maar van de moment genieten en liefdevol mijn leven leiden.

Ik wens nu dat ik heerlijk ga slapen en morgen voldaan met liefde wakker wors.

Slaap ze! Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!