About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

dinsdag 7 januari 2014

Tips en inspiraties



Hoi Allemaal, 

Even tussendoortje, ik was al een tijdje op zoek naar een handige beautycase, ik had een paar mooie gezien. Die echte visagiste beautycase maar het neemt zo veel ruimte in beslag en het was ook te prijzig voor mij en toen kwam ik iets op marktplaats tegen, een soort gelijke wat ik al heb. Ik had eerste een samsonite reis beautycase met slot code. Maar die was toch net te klein geworden, aangezien ik de laatste tijd door die diverse beautybloggers, meer make up ben gaan kopen, (ja ik geef hun lekker de schuld, maar ik help de economie ook), moest ik wel een andere hebben, die echt op slot kan, weerhouden van mijn stiefdochter, die graag aan mijn spullen zitten, dus ik ben erg blij mee, het was koopje, precies genoeg voor wat ik gebruik, al gebruik je maar de helft, maar het is in ieder geval opgeruimd en netjes. Ik volg een tijdje verschillende beautybloggers en dat is best interessant en leerzaam. En ook best gehaaid, want je wilt het meteen gaan halen en daar ga je portemonnee! Anyway, ik ben gelukkig terug gekomen op mijn gezond verstand. Wat voor vele wel werkt en niet werkt, dat moet je zelf bepalen, wat ze laten zien die review vind ik erg leuk, zo bespaar ik ook miskoopjes maar vaak werkt dat spul niet voor mij, dus je moet zelf ook goed kijken of dat wel geschikt is voor je huid. Ik heb bijvoorbeeld (gebruik meer make up sinds kort, eigenlijk onnodig maar is puur tijdverblijf voor mij als werkloze ^.^) zeer droge huid en bepaald foundations en camouflage creme en andere spullen wilt niet zeggen dat het werkt, maar goed, aangezien het toch very low budget make up spullen zijn, scheelt het toch paar miskoopjes. Ik ben sinds een maand achtergekomen wat primer betekent en wat oogschaduwbasis was. Nou dat was echt de beste tips forever, nu snap ik het ook waarom. Ik heb 'm zelf ervaart en zo dus wil ik dat met jullie delen. Een goeie gezichtsprimer moet je zelf echt uitzoeken wat goed voor je huid is. Ik gebruik zelf van NYC primer, maar niet elke dag, alleen als ik echt de hele dag op pad ben en voor korte duur bezigheden doe ik 'n niet op. En oogschaduw basis gebruik ik wel iedere dag, dat is van Esscence, spotgoedkoop en werkt echt heel erg goed!!! Ik ben echt een kruidvat fan! Wij hebben hier geen trekpleister maar die verkoopt ook die merken. Dus ik ga zeker elke week langs de kruidvat en zeker wel 2 of 3 keer per week, ik probeer mij ook echt in te houden maar ja, die paar euro's denk je dan, koop je 'm toch en achteraf heb ik 'm eigenlijk niet nodig, Dus ik heb mezelf een lesje geleerd, koop alleen echt als je denkt dat je daar wat aan hebt en dat ook goed is. Dus laat je niet te veel mee slepen, ze doen het goed hoor, het is best leerzaam, maar blijf altijd bij jezelf. Door die diverse reviews trekt natuurlijk zeker aan, want ja, die merken maken alleen maar meer winst en aantrekkelijk en zo blijft je in ieder altijd kopen. Ik ben gefascineerd door een meisje die heel vaak bij Action haar make up koopt. Nou ik dacht Action? Hoe dan? Nou ik ben zelf gaan kijken en inderdaad tot mijn verbazing zag ik diverse make up spullen. Alleen oogschaduw palletten heb ik nog niet gezien, dus ik wacht wel even af maar ik heb wel lipstift gevonden, 2 in 1 pakje voor 0,99 eurocent! Geen geld, pigmentatie is iets minder, je moet wel blijven smeren tot je die kleur helemaal hebt, maar het is wel te doen, en ja voor zo'n lage budget, waarom niet. De kleur Nude en rose passen goed bij mijn gezicht. Zij heet Leonie en haar site is www.blushingbeauty.nl  Heel leuk om te zien, ze is best actief, elke week zie je diverse tutorials of review, erg handig, het is best veel wat ze uitgeeft aan make up. En als ik verschillende meiden zie, wanneer ze hun spullen gaan stashen (opruimen) is behoorlijk veel en dat is niets te vergeleken met wat ik heb. Ik denk als je jonger bent, dat je meer dingen experimenteert maar ouder is toch t beste om zo minst mogelijk te gebruiken, goede verzorging en milde mak up natural behouden. Gevarieerd eten, genoeg vocht voor je lijf, beweging en innergeluk voelen. Wat je van binnen voelt, straal je ook naar buiten. Je haren, je kleding en ja that's it, blijf bij jezelf en wat je leuk vindt, moet je doen! 

Vanmiddag bij de kruidvat (duhh) ging ik naar binnen ( ik had eigenlijk niets nodig maar ik ben fan van catrice en dus kijk ik graag even of die kruidvat het ook hebben en ja die hebben het dus ook) en op de makup afdeling zag ik een vrouw, ik weet niet waar ze vandaan kwam, gezien haar kleding en haren, middenoosten ofzo? ik weet het niet. Maar die stond echt gewoon brutaal haar makeup op te maken in de winkel! GEWOON LEKKER GRATIZ MAKE UP! Hoe lef, hoe bizar, als vrouw-zijnde, geen zelfrespect, ook niet naar andere, ik vind het disgusting! En daarom als je make up koopt, let goed op, dat er geen andere 'vinger'swatch tegen komt, het is gewoon zo smerig! En als die product stiekem is gebruikt niet kopen, dan wacht je maar ff of ga je naar andere drogisterij maar ga echt niet de gebruikte weet ik veel hoe je het noemt, spullen kopen. ik dacht, wtf! Kijk, vele net als ik wil wel even testen of die pigmentatie wel goed zijn, op je hand, vingertoppen en daarvoor zijn die test dingetjes en tissue's maar niet om je hele gezicht op te maken, echt smerig!!! Gewoon gratiz!! Dat soort mensen heb ik echt zo hekel aan, smerig gewoon! Ja ik moet het even kwijt! Ik heb dat nog nooit meegemaakt! Helaas worden er ook zeer veel gejat door hoofddoekjes, ja ik noem het maar zo, want ik weet niet waar ze vandaan komen, hoofddoekjes met kinderwagen, ze jatten waar je bij staan maar die medewerkers doen er niets aan, geen bewaking. Maar in andere steden zijn er wel bewakers die echt op aandringen dat je je mandje moest meenemen en je werd echt in de gaten gehouden, maar hier niet hoor, ik weet het niet. Vind het zo zonde, dat soort mensen verpesten echt alles! 

Zo, even me hartje gelucht. ik had mezelf beloofd om niet meer te oordelen, hoe en wat, maar ik spreek gewoon de waarheid en ik weet niet wat daarachter de kern van dat mens zit, maar het gaat erom, dat je normaal mag doen en blij mee moet, dat er zoveel vrijheid zijn en je gewoon van kan genieten en ja, afblijven van die spullen!!!! Gatverdamme, dat geldt ook voor die inbraakdieven, jeetje!!! Opzouten met die mensen! 

Nou ik wil graag met iets positiefs eindigen, dus blijf bij jezelf, maak je eigen keuze en ja doe je ding en het is niet erg dat je foutje maakt, dat doet iedereen en altijd, is volgende keer beter! 

Fijne dag! Liefs! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!