About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

zondag 26 januari 2014

Home alone...again..

niet dat het heel erg is, ik ben het wel beetje gewend geraakt, ik moet me vriend ook 'n beetje loslaten. Hij is zo goed bezig met muziek en ik wil 'm daarbij met alles steunen. En ik zie dat hij er aan toe is, om meer te durven en te zijn wie hij wilt zijn, qua muzikaal dan, waar die z'n ei echt kwijt kan en hij is zo actief bezig met lessen en hier en daar spelen, repeteren en thuis studeren, ben echt trots op hem. Maar goed, vandaag ben ik dus weer alleen, maar zoals je weet, vermaak ik me prima de laatste tijd. Ik heb het gevoel dat ik NU echt van het momenten moet gaan genieten, want straks is het niet meer zo. Ik heb zo sterk gevoel dat ik binnen no time mijn lovely boss gaat tegenkomen, dat mijn wensen uitkomen en dat ik straks met heel ander dingen bezig zal zijn en waarschijnlijk ook minder dagboekbloggen, misschien doe ik dat wel gewoon af en toe, maar niet zoals ik nu bezig ben, iedere dag, behalve gisteren. Het geeft mij voldoening dat ik hier iedere dag mijn gedachten kan uit bloggen, en ja ik voel me daarna altijd weer pleased en kan ik verder met andere dingen. Soms zitten er zoveel in je hoofd dat je even geen kant op kan gaan. Al leest niemand het, het maakt niet uit, ik moet het kwijt. En ja, waarom niet. Dus bij deze geniet ik ook van de rust en vrije dagen. Nog even en kan ik weer lekker aan de slag. Ik merk dat in mijn levensperiode alles 'laat' begint, een soort van late leerling met alles, alsof ik niet op de verkeerde tijd ben geboren en alles te laat of niet te laat, eigenlijk, je bent nooit te oud om te leren. Je bent altijd jong en willend genoeg om dingen te doen en te ondernemen. Ik heb het gevoel dat ik eigenlijk niets te kort komt, misschien mijn financieel maar straks niet meer. Ik voel het in mijn buik, positieve spanning, kriebels, vlinders in me buik, verliefdheid op mezelf, klinkt heel gek maar waarom zou je niet verliefd kunnen zijn op jezelf, dat is toch het mooist wat je kan geven aan jezelf. t Geeft je voldoening, tevredenheid, dankbaarheid. Maar goed, er zijn ook nog andere factoren waaraan ik moet werken, maar dat komt goed, ik begin met kleine stapjes en met die stapjes geniet ik bewust, al is het minder leuk of wel leuk, het gevoel dat geeft dat je leeft, dat je voor jezelf doet.

Gisteren ging ik mijn washok of troephok in en wilde toch even naar die grijze winterjas kijken, ik heb helaas dit jaar weer geen leuke jas kunnen vinden of kopen, want ik vind namelijk niets mooi, ik wil geen hetzelfde jas hebben zoals iedereen het heeft, ik wil toch iets aparts, want ik wil eigenlijk niet met de volgers mee doen, niet dat het erg is, maar ik heb mijn eigen identiteit en dat wil ik graag voor mezelf behouden. Wat de anderen willen, is leuk, prima, inspirerend, maar ik blijf wel bij mezelf, dus vandaar dat ik altijd net iets ander soort jas wil hebben. Vorige jaar kwam ik wel wat jassen tegen van de kringloop, vintage winkels etc, paar heb ik al paar keer aangetrokken maar verder ja, en dus paste ik die jas weer en ineens stond het me goed, ik wil me namelijk goed voorbereiden voor aankomende week, dat wordt een drukke week voor mij, dus ik wil altijd kijken wat ik aan ga trekken, ik wil zo graag deze baan, ZO ONTZETTEND GRAAG! Al stelt de functie misschien niet voor, maar je moet ergens beginnen en dat vind ik zozeer niet eens erg, want ik wil weer mijn leven plezier geven en met mensen werken en geïnspireerd voelen. Dus ik ga vandaag en morgen goed voorbereiden en dan zal ik jullie laten weten hoe het afloopt.

Bij deze even korte dagboekblog, straks komt stiefkind hier dus ik wil hier even me huis opruimen, me beautycase op slot zetten, want ze blijft dan slapen. Verder ga ik wel kleding customizen en zie ik daarna wel. Nee, ik ben absoluut niet gierig maar als je jonger bent geweest op die leeftijd, ook ik, weet hoe het is, om aan de make up spullen te zitten uit nieuwsgierigheid, maar ik hou niet van stiekem gedoe, ze heeft al wat aantal van mijn spullen kapot gemaakt of gebruikt of stiekem mee genomen, ik vind het niet erg, maar ik hou er niet van, ik zeg er ook niet van, omdat ja, wat wil je, zo'n meisje was ik ook geweest, alleen ik maakte niets stuk in huis of ik durfde wel te zeggen tegen me moeder of me moeder werd er gek van hahahah.. dus ik weet hoe het is, vandaar, maar daarom laat ik het wel subtiel zien met mijn BEAUTYCASTE MET SLOT!!! betekent, afblijven!

Dus..als ze niet luisteren dan laat je het gewoon zien, betekent I KNOW WHAT YOU DID!!! HAHAHH

fijne dag, ik doe me best! Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!