About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

maandag 3 maart 2014

Als je het even niet ziet zitten...

Dan zul je echter je twijfel maar in de wacht zetten en contact opzoeken met je vriendinnen of vrienden. Ik ben zo dankbaar met lieve mensen om me heen en die me echt dierbaar steunen, vooral mijn vriend, alsof hij mijn gedachten kan lezen en weet precies wat ik nodig heb. En hij is er altijd voor mij, hij vindt het sneu voor mijn situatie maar hij steunt me wel door positief te blijven. Daarnaast heb ik ook nog mijn andere vriendinnen, ik heb er niet veel maar dat hoeft ook niet. Ze wonen helaas niet vlakbij mij, maar gelukkig dankzij app en sociale media houden we elkaar goed contact, al heb ik ze heel heel heel lang niet meer gezien, maar het is net alsof ze me naaste buren zijn. We hebben niet altijd contact of hoeft ook niet maar als er wat is, staan ze wel klaar voor mij en andersom ook, hopelijk weten ze dat, tenminste ik ben een luisterende oor.. Ik ben zo dankbaar, echt heel erg. Vandaag voorbeeld, voelde ik me echt gewoon niet goed. Ik voelde me alleen, niemand om tegen te praten, maar gelukkig had ik zelf toch 'n beetje contact gezocht, gewoon om er even over te praten. En me vriend stuurt me lieve wijsheid boodschap op me fb, zo lief. Al is de probleem niet zo opgelost maar ik weet wel wie mijn vriendinnen zijn en daar ben ik nogmaals dankbaar voor. Ik kan het zo op me hand tellen, 3 wonen er in dezelfde stad en 1 woont in de andere stad. Meer heb ik ook niet nodig. Ik hoop ooit als er daar goeie moment voor is, wil ik ze allemaal uitnodigen voor een etentje, dat lijkt me ontzettend gezellig, het zijn lieve krachtige vrouwen met bagage, ik heb enorm respect voor ze.

Morgen ga ik hopelijk als het me lukt (als ik zin heb) naar de afspraak met een vriendin die ik eigenlijk tijdens me werk heb leren kennen, misschien goeie reden om de deur te gaan, frisse lucht halen en het regent niet, deze komende week is het alleen maar mooi weer, dus ik ga er volop van genieten (hoop ik) En ik hoop echter dat komende periode mijn hartenwens uit mag komen. Maar ik ga gewoon even langs, ze heeft een nieuwe lunch-eet-tent geopend in Amsterdam. Het is een chinees, jonger dan ik, keiharde in zaken doen, maar ze kan gewoon niet onder de baas werken en daarom werkt ze liever voor zichzelf, maar ik weet dat ze warhoofd is, dus ik heb me twijfel, ik ga gewoon langs, niets moet en ja, horeca werk zie ik eigenlijk niet zitten, mijn rug is de laatste jaren 'n beetje stijf en is gevoeliger dan normaal met tillen. Ik heb voorheen altijd eerst in de restaurant gewerkt en fulltime in de winkel, nou winkelwerk is geen modeshow lopen hoor, het is keihard werken, al die dozen, hangers, kleding, poppen, mensen onderschatten het werk heel erg!!!

Maar goed, ik ga weer afdwalen!!! Ik ga morgen gewoon naar buiten, en even langs de dam lopen, de kalverstraat en dan zie ik het wel weer. Als ik vroeger weg ga, heb ik alle tijd om dan op me afspraak te gaan en rustiger in de stad, hoop ik, met al die verdwalende toeristen.

En vanavond had ik film gekeken en dat is mijn favoriete film! The Limitless! Geweldig film, stel dat zo'n pil zou bestaan!!! Maar natuurlijk heeft het altijd gevolgen maar toch, ik mag toch 'n beetje stiekem fantaseren, hoe het zou zijn als ik dat heb, hahahaahah...

Okay, dit was het, ik merk dat ik automatisch iedere dag 2 berichten achterlaat, goh, wat 'lul' ik teveel!

Slaap lekker en niet te veel nadenken, voel de moment waar je nu op zit en laat het los, wat er was in je hoofd. Ik doe me best!

Liefs!

1 opmerking:

  1. Oh Amsterdam, heerlijk, geniet ervan! Ik ga donderdag denk ik even richting Amsterdam, lekker van het weer en de stad genieten! Zet hem op!

    BeantwoordenVerwijderen

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!