About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

dinsdag 4 maart 2014

Wat een teleurstelling...of eigenlijk niet...

nou ja, ik weet het niet, dat komen we zo achter. Ik had vannacht zeer slecht geslapen en ik ging ook erg laat naar bed! Maar ik was zo moe en werd toch steeds wakker. Heel vervelend, dan heb je de nacht daarvoor goed gesnurkt en nou lag ik te malen in bed. Anyway, heb dus een korte nacht gehad en ik stond vrijwel zelf automatisch vroeg op (moest plassen) en ik dacht, ik ga gewoon! Naar me afspraak in Amsterdam en dan zie ik het wel weer. Nou, het begon goed, ik treuzel te lang in de badkamer, je kent wel, bad hair dag, juist vandaag! Maar goed, snel alles gedaan, trein pakken, want ik wilde eerst nog even langs de Bijenkorf, even rondlopen voor werk, maar echt, HEBBEN ZE ME DAARVOOR AFGEWEZEN? Forgodsake! PULIEEEESS, maar goed, ik dacht, nee ik zie mezelf hier niet werken, die mensen die daar werken vervelen zich kapot en hangen maar daar ergens rond de hekken en rekken, weet ik veel, het is niet om aan te zien, de werktijden en dagen duren echt extra lang als je niets te doen hebt, maar goed, ze verdienen wel goed, dat is het wel. Daarna ging ik weer snel verder, heb wat kleine verrassing gehaald voor me vriend, hij komt gelukkig niet zo laat thuis, maar hij zal wel kapotmoe zijn van het spelen, die carnaval gedoe. Maar ja, extra geld kan geen kwaad. Maar niet om te shoppen, maar de rekeningen. NIET AFDWALEN..

Na mijn afspraak bij een vriendin van mij, die sinds vorige jaar een lunch/eet tent had overgenomen, vroeg of ik wel interesse had om te werken als manager bij haar, maar horeca is voor mij niet te doen, lange dagen en zwaar, ik ben niet vies van hard werken, maar ik heb haar tent gezien en er moet 'n hoop gebeuren, vooral veel schoonmaak en dan wil je zeker niet mij als manager, ik zal iedereen trimmen, namelijk! En nog és ongemotiveerder personeel, de sfeer was te snijden. En nee, liever niet. Toen ben ik verder gegaan en ik dacht, ik maak wel een rondje kalverstraat, nieuwedijk en dan ga ik naar huis. Vanaf de waterloopplein is het te doen, gezellig, maar als je de kalverstraat binnen komt, JEZUS, wat is het armoedig geworden!!! De hele straat is gewoon niet meer leuk om te winkel en te kijken, er waren veel leegstaande winkels en verbouwing winkels, heel ongezellig eigenlijk, druk zoals altijd, stomme mensen, leuke mensen, ongeduldige mensen, maar goed, even wat paar winkel geweest maar helaas zag ik nergens een vacaturen staan en ja, ik had eigenlijk ook zoiets van, he, bah! En toen ging ik de Nieuwedijk, nou nou nou, whattha heck happend!!! Nog even en dan kunnen ze Nieuwendijk veranderen in de BazaarCentrum, jezus! Snel weg, snel trein pakken, wegwezen hier!

Dus bij deze korte uitleg, is het teleurstelling? Nee eigenlijk niet, ik vond het gewoon niet meer leuk, teleurgesteld voelde ik niet, en daarom hou ik ontzettend van Hoofddorp!!! Alles bij elkaar, geen armoedige inzicht, gewoon lekker shopcity!

Nou ik laat het even hier bij, ik begin beetje in te kakken, dus ik ga even wat anders doen!

tot straks! Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!