About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

donderdag 13 maart 2014

Random day....yes again!

Gisteren woensdag, vrijwel snel gegaan, niets bijzonder gedaan, wel gelukkig weer aan me blog geschreven en zoals nu doe ik het weer. Ik werk het prettiger met mijn blog wanneer ik alleen ben, al kan ik het ook doen waar me vriend erbij is, of hij is dan aan het studeren of bezig, kan ik ook lekker me gang gaan. Maar vandaag is het donderdag, de laatste mooie weer dag en het is vandaag ook de nationale olifantendag in Thailand. Ja! Je kan het gaan googlen, want ik heb geen zin om daarover te schrijven, want het is namelijk een lange verhaal en uitleg en ik word daardoor beetje gevoelig en agressief, wegens toerisme in Thailand en mensen die daar wonen denken alleen maar om geld te verdienen om te kunnen overleven (wat logisch is, maar moet niet ten koste gaan van een een dier of een mens!) maar er bestaan ook andere goede mensen die echt om die olifanten geven maar helaas, dat soort land kunt het niet zonder de toerisme, daar leven ze van en kunnen ze zich ook 'ontwikkelen' wat ik zelf niet zo ontwikkeld maar meer 'kapot maken dan je lief is'.. maar helaas, ik ben niet van de regering, de staat of iets, als ik kon toveren, had ik het anders gedaan, maar goed, het leven moet je nu eenmaal nemen zoals het is accepteren zoals het is. Al red je maar 1 olifant, dan is het al goed, maar ik weet zelf niet hoe de stand van zaken is, maar het is vandaag de nationale dag voor de olifanten, dus hopelijk krijgen ze rust, goed eten, worden ze gebeden en wordt er gezongen en geprezen voor hen, maar wat gebeurt er dan de rest van hun leven? Het leven van de olifanten zijn afgepakt door een mens, vrijheid is er niet, ze kunnen niet meer gewoon als een natuur dier door het land lopen en ze zijn schat van aard. Ze hebben gevoelens, ze kunnen echt huilen en ze zijn ook echt familie mens. Ze kunnen niet zonder hun liefdes en families, maar toch worden ze helaas van elkaar af gerukt omdat men dan weer geld moet verdienen. Laat we het hierbij houden, zoals ik nu zie, word ik al boos!



Nou morgen heb ik dus een afspraak, ik heb nog wel mijn twijfels daarover, ik weet wat mij te doen staat, maar toch, ik weet niet, ik moet en ga me best doen en vooral mezelf blijven. Dus ik probeer vandaag op deze dag niet te veel mee bezig houden en zie ik het morgen wel. Straks ga ik wel even kijken wat ik ga aantrekken, want morgen is stuk kouder en wil wel alvast klaar hebben, want ik moet anderhalf uur reizen, dus ik moet vroeger de deur uit. Dus pray for me please! 

Leuk he! 



Dat vind ik op dit moment van toepassing hoe ik me voel! 
Ik laat het hierbij, ik zag heleboel leuke keep calm quotes maar goed, je kan het zelf leuk verzinnen en maken, het is een mooie dag, ik heb geen plannen helaas, als ik wel geld had, was ik nu aan het shoppen geblazen! Ik heb zo zin om te shoppen!!! Maar helaas..... 

Anyway, have a nice lovely sunny day, don't stress, don't worry, just do what you love to do! 

Ik doe me best! Liefs! 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!