About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

donderdag 27 maart 2014

Good mood updates!



Draw My Life - Michelle Phan

Wie kent haar niet? Zij was mijn eerste inspiratie vrouwtje die bepaalde inzicht heeft op het leven. Draw my life vind ik inspirerend om naar te kijken, niet zozeer vanwege haar story maar wetend dat ik niet de enige ben die issue heeft met zichzelf. Mede door obstakels en pijnlijke ervaringen heeft het je leven wel beter gemaakt. Je kiest de andere weg, ander kant dat je anders wilt zijn, die vorige persoonlijkheden die je niet meer wilt hebben of mee maken. Je leert van je misverstanden en lessen en alles wat je in het leven hebt geleerd, neem je weer mee.



De reden is altijd de vraag waarom moet ik dit mee maken? Dat is echt een raadsel. Ik denk dat je op het gegeven moment wel zelf achter komt, waarom. Dan heb je een soort van O-momenten. En je kan ook beter relativeren in een ander. Sommige dingen kom je hetzelfde tegen in je leven, waar dan ook, jong of oud, ieder zou ongeveer hetzelfde meemaken. Maar soms is moeilijk om voor jezelf te relativeren in een moeilijk periode. Het enige wat je moet doen aan jezelf. is ophouden met negatieve energie opwekken.

Stop met denken dat je niet de moeite waard bent om voor te leven. Stop met denken dat mensen niet van je houden zoals je bent, stop met denken dat je het niet kan. Stop daarmee. Wat jij denkt, verstuur jij die energie ook naar het Universum. Het Universum ontvangt jouw signalen van negativiteit. Het is net Boemerang. Het kaatst weer precies terug! Je kiest er NU voor dat je positief wilt sturen en veel liefde naar wie of wat dan ook. Dan ontvangt je het ook terug. Verwacht niets op dezelfde wegen terug maar laat je verrassen. Hoe het terug komt, hangt van de Universum af. Dat is het leuke ervan! Het leven zit vol met verrassing maar alsnog bepaal jij wat je ermee wilt doen! Alsnog bepaal jij welke kant op jij wilt gaan en welke keuze jij neemt. Bij elke nieuwe wegen, creëer je een gedachte, denk dan positief. Denk alleen wat jij denkt dat goed is voor jezelf en ga alsjeblieft niet te veel analyseren wat anderen denken.



Af en toe is het goed om je laten verrassen in het leven. Het is goed om bepaalde gedachten en goeie energie los te laten en ga er vertrouwend ervan uit dat het goed komt. Heb vertrouwen in jezelf, behoud je karma clean, wees aardig, lief voor jezelf en vecht voor jezelf, sta op voor jezelf. Weet je wat zelf leuk vindt, een ander kan je inspireren en motiveren maar laat je niet gek maken door bepaalde maatschappij en andere materiële dingen. Materiële dingen dingen zijn vervangbaar, het gaat erom dat je dankbaar en tevreden bent. En vooral gezond en gelukkig bent en de rest volgt vanzelf.

Vandaar dat ik af en toe 'draw my life' kijk, gewoon op een moment waar ik beetje in de war ben en ik heb behoefte aan een motiverende muziek of youtubers te kijken of film die mij aanmoedigen, het maakt niet uit of tekenen of muziek maken of koken, wat jij maar wilt. Draw my life laat mij zien dat ook andere mensen hebben het moeilijke tijden gehad en ook zij kunnen het. Als zij het kunnen, kan jij het ook! Verlies jezelf niet in een spiraal waar je niet uit komt. Natuurlijk is het goed om gewoon lekker verdrietig te kunnen zijn. Maar blijft niet te lang hangen, ook jij moet weer opstaan en verder gaan en kies voor iets anders. Iets wat jou aan het lachen maakt. Niets is zeker in het leven maar laat je niet bang maken door je angsten en illusies. Blijf bij jezelf en ga ervoor! Ook jij betekent heel veel voor mensen! Wat dan ook mag zijn.



Ik hoop je hiermee je dag iets beter op te vrolijken. Al voel je het misschien niet zo, maar als je Nu eenmaal kiest om leuke dingen te gaan doen en vermijd even de negativiteit en kies voor positiviteit, al ga je nu tekenfilm kijken of ook naar 'Draw my life' kijken. Die van Mascha de Beautygloss is ook erg leuk. Of van iemand anders. Maar goed, maak er wat van vandaag, wat morgen is, moet nog komen, het gaat erom dat je hier nu bent en alsnog je glimlach naar voren laten komen, het maakt niet uit.

Wees lief, wees aardig en wees blij, voor jezelf. Maak je niet druk om wat andere mensen van je vinden, laat hun zelf maar verrassen. Het gaat nu om jou.



Geniet van je dag, geniet van jezelf. Het komt goed!

One of my favo


Liefs!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!