About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

vrijdag 28 maart 2014

My-today-quotes

Soms heb je gewoon je mood quotes nodig om je negatieve mind / gedachten te breken. Vandaar mijn nieuwe good mood quotes en hopelijk hebben jullie er ook wat aan.

Dit is zo waar!! 

Dat helpt mij inderdaad goed op die manier te denken en te doen en niet meer achteruit kijken maar vooruit blijven en richt je meer in het heden zoals NU!

Best spannend, komende periode. Ik zie wel hoe t loopt maar t blijft toch beetje spannend en eng tegelijk. Ik hoop natuurlijk op de allerbeste tijden die nog moeten komen. T is goed om je grenzen te verleggen en haal meer uit jezelf. Misschien valt t reuze mee en komt t goed. I REALLY HOPE SO!

Met die 3 woordjes loop ik al paar dagen in me gedachten. Tijd om los te laten en tijd om jezelf vrij te voelen van angsten. T is NU klaar! TIME TO MOVE ON!

Het is zoals het is. Dat is de gedachten de state of mind denken en accepteer het maar. Heb vrede met jezelf. Weet je, morgen is weer n nieuwe dag. Loopt t vandaag niet zoals je wilt, maakt niet uit. Loopt t wel goed, wees dan dankbaar en komt goed!

Vanochtend werd ik met intens gevoel wakker van dankbaarheid. 

Meer wou ik niet. 

Ik was mezelf ik ben mezelf en niet meer...

Liefs!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!