About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

maandag 3 maart 2014

Goedemorgen!!

Laat ik eens een keer begroeten, hier op dit blog! GOEDEMORGEN, hoe is het met jullie? Goed geslapen? Ik heb geslapen als een roos, waarschijnlijk was ik zo moe, dat ik niet door had, ik ging wel erg laat naar bed, ik keek nog even naar de film en toen had ik het niet door dat het zo laat werd, normaal kan ik niet goed slapen, als me vriend er niet is (maar daarom ging ik ook laat slapen) maar ik heb geslapen!!! Goed wakker geworden, was even in de war waar ik was, waarschijnlijk had ik iets gedroomd, maar ik weet het niet meer waar het over ging. Anyway (mijn stopwoord) GOEDEMORGEN!

Helaas betrapte ik mezelf weer! Ja, ik pakte mijn ochtenroutine weer aan:

* Glas water
* Koffie zetten en zuipen!
* Laptop
* Checking mijn mailbox, mijn twitter en dan pas Facebook (ik begin Facebook beetje zat te worden)
* BEAUTY bloggers checken!! En ik zou dat niet meer doen, helaas, ze vullen mijn ochtend wel, maar ik moet het afbouwen, even rustig afbouwen!
* dan pas ontbijten; ontbijten is bij mij altijd anders, soms eet ik 'n brood, soms krackers en soms net als Asian be like: restover eten of bamie soep in de ochtend (zeer slecht, ik weet het) maar door warme ontbijt voel ik me pas voldaan voor de hele ochtend, maar daarna drink ik wel veel thee
* mijn favoriete thee: roosbos, brandnetelthee met citroengras, echte groene thee blaadjes met Purhe thee en Jasmijn thee! Vandaar dat naampje Jasmijn!
Ik hou niet van pickwick thee, vroeger dronk ik er wel vaak, al zonder suiker met al die smaakjes, maar sinds ik 'n beetje serieus te nemen, met wat ik at en dronk vanwege mijn Lactose en melk allergie (zijn 2 verschillende dingen) kwam ik er achter dat Pickwick thee, net als slecht is als je een glaasje cola drink. En sindsdien dronk ik eigenlijk niet meer. En cola? Cola drink ik alleen uit noodgeval, wanneer ik weer zo'n aanval krijgt van buikgriep (kotsten en dubbeldragon aanval krijgt) Want Cola en Banaan samen is tha Bomb als je je darmen en je maag rustig wilt houden, je laat gigantische grote boer, beter dan kotsen, ik haat kotsen. Soms eet ik wat ik niet weet of er iets lactose in zit dus, gelukkig heb ik dat de laatste tijd niet meer zo last van, ik kijk eerst voordat ik eet! Maar goed, ik kom niets te kort, ben niet de dunste hoor.
* Mijn beautybloggers waar ik wel graag naar kijk:

- MichellePhan (zij is mijn beautyQueen die ik al jaren op youtube volg, zij is nu zo beroemd en bekend en gegroeid en heeft een mooie lieve knappe vriend - ook hij peutert z'n neus hoor, dus don't get socked! Ze heeft eigen make up lijn en 1 of 2 winkels en shop in shop, dus tja, geweldig en goeie voorbeeld en inspiratie voor vele  vrouwen en meiden, zelfs voor haters!)

Verder:
- LivelifeGorgeous (2 gezellige dames met hun eerlijke mening)
- VeraCamilia (soms)
- BeautyGloss (standaard)
- MissLipgloss (Cyntha, ze wordt het meest gehaat, waarom weet ik niet, maar gelukkig is het wat minder)
- BeautyLab met haar zusjes KittehcupcakesNL (ze hebben alle drie mooie wenkbrauwen!)
- elisejoanne (leuke meid, met sterke uitspraken en haar mening zijn eerlijk en terecht)
- BlushingBeauty (zij is een beginnende beautyblogger, ze gaat de goeie kant op, hoop dat ze bij zichzelf blijft

Verder volg ik eigenlijk 'losjes' die niet altijd standaard iedere dag check, ik vergeet ze wel eens en zie iets op de twitter en kijk ik er even naar, meeste beautybloggers zijn het beetje zelfde, qua reclame maken over een producten. Als ik bij 1 of 2 al had gezien over dat product, hoef ik niet nog een keer te kijken. Bij sommige zijn ze erg creatief over presenteren, dat is wel grappig, het neemt extra veel werk, maar op die manier maken ze het wel weer wat anders en kunnen zich onderscheiden van de andere beauty bloggers. Soms laat ik het reactie achter en soms kijk ik alleen maar, ik hou alleen niet van die onzinnige reacties van de meiden die zo haat reacties achterlaten, maar goed, daarover heb ik al geschreven.


O,ja wat ik bijna vergeet te zeggen, ik volg ook een vlog van een amerikaanse gezin, t begon eigenlijk met het zoeken hoe je jezelf makkelijk kan opmaken en zo kwam ik dus ItsJudyTime tegen en zij heeft ook ItsJudyLife en die volg ik elke dag, stom, maar het zijn gewoon normale jonge mensen, gelovig en getrouwd en ze hebben een schattige meisje, JB, Juliana, haar nickname wordt vaak genoemd als JulianaBear of JB, maar goed, dat is het eigenlijk, voorlopig. 

Ik vergeet nog iets bijna, MakeUpbyCamila2 heb ik sinds eergisteren ontdekt, zij is braziliaans, spreekt portugees, ik vind haar erg mooi, gelovig en getrouwd (zijn alle amerikanen geloven, HELL YEAH) anyway, ik begon te surfen op youtube en via via kwam ik haar pagina tegen en ze praat best wel soort van rustgevend hahaha.. en ze heeft geen irritante stem of iets, is bijna rustgevend, nee ik val niet op vrouwen, maar sommige stemmen hebben een soort ASMR, waardoor je makkelijk in slaap valt, ken je dat? Maar goed, ook haar heb ik geabonneerd op youtube en ze is best wel grappig en menselijk! Hopelijk was dit de laatste!

Maar goed, ik wil niet verder afdwalen, ik ga zo weer even werk zoeken, ik had net een mail ontvangen, ze stuurde terug dat ze meer dan 950 reacties hadden ontvangen op de functie waar ik voor solliciteerde en dat de keuze niet op mij is gevallen - tja, dat zijn inderdaad erg veel en ja prima toch, NEXT!

Wil je een sterke profiel? HIER! Dit is mijn sterke profiel B&A

Voor mensen als ik, wie vaak word afgewezen omdat we niet de juiste looks hebben, blijf alsjeblieft bij jezelf, sta er boven, al is het echt onacceptabel (ikweethet), niet opgeven, gooi en schreeuw het eruit en laat het los, want het is verleden tijd en laat dat energie niet je leven leiden! Je bent beter dan dat! Blijf in jezelf geloven en heb nog steeds vertrouwen in jezelf, hoe het ook wendt, t enige advies dat iedereen gaf en ik ook ga geven is GEEF NIET OP, GA DOOR! 

Fijne dag! Ik doe me best! 
Liefs! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!