About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

zaterdag 1 maart 2014

Wanneer merk je

dat je alleen voelt?...
Wanneer er opgegeven moment na maanden thuis zitten (ik vind niet erg om thuis te zitten, ben een huismus), geen werk hebt, je manlief keihard aan het werk is, dan voel je je best alleen, niemand die tegen je praat, alleen af en toe een keer een whatsapp. Whatsapp gebruikte ik veel toen ik nog werkte, dat was wel even handig geweest, maar nu langzamerhand verwaterd de contact een beetje en heb ik zo'n contact met me zus, de families van me vriend en heel wat goeie vriendinnen (gelukkig) maar dan alsnog wil je niemand daarmee lastig vallen, ook zij hebben zelf een drukke leven, zoals normaal, ik ook had...Op zich vind ik het ook helemaal niet erg, maar je mist gesprekstoffen, je hersens willen weer geprikkeld worden, die wilt eens een keer aan iets anders denken, dan alleen maar werk zoeken en al die afwijzingen verwerken en die gedachten uitbannen of uit laten komen, dat ik als een tekeer ga, om alles te kunnen uiten via me gevoelens en bleren als een kwade koe uit de sloot waar geen water meer in zin. Slaat nergens op, natuurlijk. En toen begon ik te beseffen, dat ik eenmaal nu gewoon moet accepteren, deze situatie en toch iets van maken. Zodoende heb ik mijn blog weer opgepakt, waar ik maanden, weken had verwaarloosd, want ik was te moe, geen inspiratie, bla, bla, verleden tijd. Ik begon eigenlijk te kijken op youtube, amerikaanse vlog van een familie en toen begon ik ook weer al die beautybloggers te ontdekken, waarvan ik niet wist dat ze bestaan, want ik ben echt een dummies met make up wat dat betreft. Ik volg wel heel lang fashionbloggers maar echt heel weinig, 2 maar! hahahh.. En de beauty sinds kort een paar, een paar goeie wat wel echt 'aanvoelt' en sommige zijn zo geremaked to be sale some beauty stuff, because we alle stupit to buy some stuppit stuff. Its all about the marketing prices! Maar gelukkig betrapte ik mezelf snel genoeg om niet meer zo als een gierige aas af te lopen naar al die winkels en denken, ik moet het hebben, hele dag door, tot je 'm hebt en dan valt het UPPER SUPER tegen. En dan nog besefte ik nog niet dat ik straks in de probleem ga komen met mijn lage lage lage very lage ww budget. ( ik kan wel janken) En zo heb ik mezelf weer opgeraapt en ik kijk, soms reageer ik en soms ja, gewoon uit verveling. Verder heb ik zelf een dagroutine gemaakt! Ik moest wel, anders ging ik elke dag laat naar bed en sta ik laat op en zo noem ik geen leven, al heb ik geen leven, maar dan hoef ik niet zo te leven als een uitgekookte aardappels met sambal! Dus ik bedacht een dag/ochtend routine en dat werkt voor mij wel een hoop, je krijgt een soort gevoel dat je iets te doen hebt, om je dag te vermaken. Heel stom en kinderlijk, maar momenteel doe ik ermee met wat ik heb. En zo ben ik ineens een activelingetje op tweeter. Ik geef graag complimentjes en ik deel graag ook leuke boodschapjes, dingetjes tussendoor en ik heb mijn twitter maar unblocked, wie weet maak ik nog beter contact met mensen die bedrijven hebben of die mensen zoeken. je weet maar nooit. Eigenlijk was mij de bedoeling via Facebook te doen maar dat heeft geen zin. En twitter eigenlijk ook niet maar ik heb wel op 1 site wel contacten met bedrijven maar niet zozeer nauwe contact, maar gewoon dat je erom bekend staat dat je werk zoekt!

Dat je je verveelt en teveel tijd over hebt? Wanneer je ineens een DIY nagels gaan lakken in bepaalde vormen, met plakband en elke week je nagels een ander kleur geven, bijwerken als een tuttebel, terwijl ik voorheen echt geen tijd had en totaal geen zin had in die tuttige gedoe en wat doe ik nu? Ahum... ja ik doe het omdat ik me verveel! Ik ben geen gebak moedertje (nee, echt niet, ben meer een sambal moedertje) of een heks? Anyway, ik kook wel graag, dat wel en ik hou ontzettend van schoonmaken (alleen in mijn eigen huis) Omdat ik hele dag thuis zit, wil ik dat mijn huis opgeruimd uit ziet, als je een rommelige chaotische gedachten hebt, wil je wel uit je letterlijk figuurlijk je huis opgeruimd en strak uitzien! Maar dat is helaas altijd voor de korte duur, aangezien mijn vriend een lieve rommelmaker is en een klungelige van hier tot tokio, is er altijd wel wat, en zo heb ik dus altijd last van mijn rug! En als z'n dochter erbij komt dan is het kerstmis in huis!!! Of eigenlijk een f*cking apenkooi! Mijn god! Het liefst geef ik haar een handboei en opsluiten in de kamer tot ze weer naar huis ga, stay away from my stuff!!! Don't breaking anything, NOOOOOO NOT MY CANDLEGLASS...telaat, of je hoort ineens een keihard geluid, iets wat gebroken of hard was gevallen en doodleuk de huiskamer binnen lopen alsof er niets aan de hand is. Oh my god!

Aangezien al die beauty meiden zo 'n leuke beautystash hebben, kan ik dat helaas niet doen, want stiefdochtertje houdt er namelijk ook veel van make up... Duhh..meiden/tieners (zogenaamd) pubers...AAAAARGGGGHHH!!! Voorheen had ik een beauty ding gewoon met leuke mandjes en bekers en alles erop aan, maar elke keer als zij er was, was er aan mijn spullen geraakt en ik zag ook dat ze had opgemaakt, ik vond het eerst...aawwwwww wat schattig, maar naarmate ze het vaker deed, merkte ik dat wanneer ik mijn mascara of eyeliner of oogpotlood op deed, MIJN OGEN branden!! Jeuken als een aap die aan z'n kont krabt, weet je wel bij die artis, die ene met die rode billen! Nou mijn ogen werd zo rood als een kont van die aap! ik was pissig! Wist ik veel dat ik daar gevoelig voor was. Dus ik vertelde aan me vriend of hij het kan vertellen dat het niet meer mag. AFBLIJVEN MET JE TENGELS! Weetje, je kan altijd genoeg bij me eten, eten is altijd op voorraad, ik maak het met liefde voor je, maar mijn make up blijf je er van af!! Ik blijf maar kopen, al is het cheap ass budget, maar hallo, alles bij elkaar kost het toch hoop geld en ik ben werkloos!! En ik heb helaas geen geldboom op me bakon, (was het maar waar) Maar ze bleef toch doen, stiekem, steeds. Iemand als ik weet hoe ik mijn spullen orden! Ik weet alles hoe op z'n plek blijft zitten en waar die moet zijn, (ja ik ben ook een beetje psycho) Maar elke keer als ik thuis kwam van me werk en het is woensdag en ik wist gewoon, dat ik even moest checken en ja HOOR....somebody got my stuff again!!! Dus oh en ja me gebroken borstel kwam er ik pas volgende ochtend achter wanneer ik mijn haar wilde borstelen.. OMYGOD! In de ochtend!! NU?! BADHAIRF*CKING DAY...

Dus ik baal als een stekker, ik kan geen mooie beauty stash meer en ik moest echter iets verzinnen en ik schreeuwde naar me vriend en ik was zo boos en kwaad als een barbie die zag dat ze uitgroei kreeg bij haar witte haren, wat alleen maar zaagsel uitkwamen. En wat heb ik gekocht uiteindelijk??? Een 2ehands via de marktplaatst EEN BEAUTYCASE MET SLOT!!! Ja, ja, dat was de enige mogelijkheid! Ik wou eigenlijk die professionele hebben, maar ik moet niet overdrijven, want zoveel make up heb ik ook weer niet, (ben net begonnen) en het neemt teveel ruimte in beslag op zo'n zogenaamde badkamer cheap ikea tvmeubel stuk. En het was te prijzig voor mij tedoen, misschien ooit, als ik weer een baan heb, ga ik er eentje wel bestellen. Zit veel mooie uit en ja en het kan op slot! En ik geloof wel dat ze de HINT nu wel begrijpt!!! Dus elke keer wanneer zij komt, op slot, sleutel in my pocket, klaar!! Gelukkig had ik een 2e borstel ergens nog liggen en die mag zij maar gebruiken maar mijn spullen gaat niet meer stuk!!!

Het is zaterdagavond, iedereen partyen, of chillen of drankjes doen en ik blog? Nee hoor, ben niet zielig en nee, geen slachtoffer vanavond. Ik vermaak met deze blog, me nagels, film op tv, youtube en al die beautybloggers kijken, want fashion heb ik het beetje gehad voor deze week!

Twijfel of ik morgen weer naar Action ga maar dan hier in de buurt, want alleen morgen schijnt de zon en is droog. Maandag thuis en dinsdag Zaandam...misschien, even rondje maken voor werk zoeken etc etc.. Even kijken hoe ik opsta...hahaha...

Bedankt voor het lezen van deze crapshit..Alvast trusten voor straks!!

Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!