About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

zondag 2 maart 2014

Hmmm... ik bedacht me net iets... (again)

Is het wel goed idee om steeds naar die bloggers te kijken? Als je naar Fbloggers kijkt, wat alleen maar over de Fashion gaat, wil je het ook wel meemaken of hebben of wow momenten hebben. Of als je kijkt naar de beautybloggers, hetzelfde wat met makeup te maken heeft, wil je ook die ene stuff hebben. Eigenlijk is dat niet goed voor mijn gemoedrust en mijn portemonnee, en al die shoplogs bekijken is ook helemaal niet goed voor mij. Maar wat doe je dan als je verveelt, internetten!!! Mijn god! Ik word er wel steeds bewuster van wat ik doe. Al die dingen kijken is leuk, als je dikke portemonnee hebt, maar dat heb ik momenteel even niet! Niet met die kinderlijke zakgeld. Dus ik heb besloten om minder naar de bloggers te kijken. Al heb ik dat boek van Blogbijbel gekocht, is leuk om te lezen, en misschien geef ik die wel weg. Dus als je iemand kent die het best kan gebruiken, laat het me weten, dan stuur ik het op, want ik denk dat ik het gewoon hier bij laat met deze blog, ik hoef er geen geld aan te verdienen en ik vind het leuk om elke geklaag en geklach hier uit te spuwen. En niemand die het leest, behalve mijn lieve vriendin. Zij is echt een DIEHARD, ja jawel, je weet wie ik bedoel!!! Ja dat ga ik doen, focus op mijn zelf wat ik heb, zoals naaimachine, die ik de laatste tijd vaak heb gebruikt, gelukkig maar, en ik ga komende 2 dagen lekker knutselen en hopelijk afkicken van diverse bloggers, want het werkt niet meer voor mij, ik word er alleen maar depri van, al zou het eerst voor mij gelden als een dagroutine, maar dat gaat opgegeven moment ook saaier worden en al die leuke spulletjes zien, word ik er alleen maar gek van!

Dus ik ga focus op mijn naaimachine DIY, iets.. en blijven solliciteren, bedrijven lastig vallen, misschien de andere kant op gaan, en afleiding zoeken van mijn gedachten en bewuster zijn met wat ik heb, kleding opruimen, want ik heb geen kledingkast helaas, aangezien ik met een aap woon, heeft het geen zin maar kan het voor mezelf doen, want dan heb ik wat te doen. Ja verder weet ik het niet, ja eten maken wat ik makkelijk vind, dus dat wordt alleen maar pepers met rijst!

Deze vond ik wel toepasselijk op dit moment voor mij:


Vandaag scheen de zon prachtig! Het was heerlijke zonnige lenteweer! We hebben even samen gewandeld, lekker bijgekletst en ja ik zie me vriend komende 2 dagen niet, hij moet helaas spelen voor carnaval. Maar goed, dan heb ik even alle ruimte voor mezelf en ik vermaak me wel, alhoewel ik 'm ontzettend ga missen! Ik mis hem nu al. Zijn aanwezigheid is zo prettig, en ik mis me zoon. 

6 jaar geleden was ik ermee begonnen, ik weet niet of je het kent Polyvore, echt heel leuk, je kan je eigen mode, beauty home, vakantie collages maken en publiceren. Echt helemaal je eigen weg, helemaal gratis en best leuk als je verveelt zoals ik hahah... 6 jaar geleden alweer, gelukkig wist ik nog wat mijn wachtwoord was haahah... Maar goed, om maar even een voorbeeld te geven heb ik er al vast 2 nieuwe gemaakt. 



Vanzelfsprekend hou ik erg van zwart, maar je kan best met heel veel combineren met 1 item. Waarom niet, maar dit is soort mijn stijl op dit moment, eigenlijk altijd. Dus als je leuk vindt, kan je ook je eigen collages maken! Have fun!!! 

En aangezien ik ook erg van schoonmaken houd, vind ik deze meneer erg knap!!!

Heerlijke spul, maakt goed schoon, ik heb 'm gekocht voor 1 euro in de aanbieding en ik doe echt lang mee, ik maak daarmee ook mijn toilet en de badkamer schoon, lekker makkelijk!

En ooit wil ik heel graag deze cuties hebben!!!! I love Piggy Dogs! 


Zo dan was het wel weer, ik sluit hierbij af, misschien dat ik strak nog meer inspiratie krijg om te gaan bloggen, maar ik ga nu even zo ontspannen van een mooie waargebeurde film van Sandra Bullock. Een zeer fijne avond, maak er wat van!! 

Liefs! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!