About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

woensdag 12 maart 2014

Dagelijkse leventje... (random days)

Remember the Girl 146 van Michelle Phan
Heel mooi en heel leuk gedaan en reminder of your mind
be grateful, be happy, don't worry, accept and let go


Shoplogs kijken van de diverse beauty bloggers, niet doen! Hahah, ze maken me gek! Altijd heel leuk, voorbeeld: www.BlushingBeauty.nl www.Rachelkromdijk.nl www.EliseJoanne.nl

Ik word gek van de koeien mesten geur buiten! Al is het positief, dat betekent ook we een vruchtbare grond hebben om de circel of life te kunnen laten draaien! Altijd belangrijk, de natuur, we kunnen het niet zonder! 

Afgelopen paar dagen had ik geen inspiratie om over iets te schrijven, vandaar deze random day - note of dagelijkse leven wat ik afgelopen dagen een beetje in me hoofd ermee liep. 

Mijn ontbijt van de laatste dagen is zeer rommelig, ik heb geen trek in brood, tenzij het warme brood ontbijt moet zijn, gebakken ei, avocado en lekkere rucola sla (ja verwend he) maar goed, mijn echt ontbijt is altijd de restje van gisteren opeten of bamiesoep, ja helaas, ben een aziaat en moet wat eten waar ik me voldaan voel, en ik heb lactose allergie en koemelk allergie, het zijn 2 verschillende allergieën, maar goed, ik kom niets te kort hoor, ben nog steeds rond hahaha..

Verder had ik afgelopen weekend een heerlijke weekend gehad, samen met me vriend, het was mooi weer en we hebben er van genoten! Ik vooral! Dat is ook het enige voordeel als je werkloos bent met dit zulke mooie weer. Op de zondag besloten we toch weer te gaan wandelen, eerst naar de stad en toen naar andere kant van de stad en toen dachten we, ach..we lopen gewoon door, we waren fanatiek en voelde goed en het was super warm op die dag. En op gegeven moment waren we ergens terecht gekomen, wat we beide dachten 'whatta heck zijn we terecht gekomen!' En voordat we het wisten waren we ineens 'Lost'... ik zei nog kwartier eerder, we moeten hier naar rechts, de pad op, nee hoor, eigenwijze vriend, zei ' nee gewoon rechtdoor.... EIGENWIJS!! En dus ik had ineens last van me hiel, me kuiten, me knieën, shiiiitt.. ik word oud! Maar goed, we gingen toch maar even rusten want nog even, dan mag die me slepen naar huis. Dus weer terug op dezelfde weg terug gelopen en we namen de juiste pad die ik zei. En ja hoor, ik heb gewoon gelijk!!!! En hij gaf het ook toe! Maar goed, we hebben samen wel veel lol gehad en veel gepraat over van alles en nog wat, hij is me maatje me beste vriend, mijn minnaar, mijn man, mijn alles, wat wil je nog meer! Weet je, in je leven zul je genoeg wel wat mee maken met je vriend, ex vriend, whatever, al dacht ik toen dat ik er al eentje had, maar dan nog blijkt dat niet zo te zijn, misschien was ik nog te 'jong' in mijn gedachten en was ik verliefd op de illusie, en dacht dat het zo hoorde te zijn en wie ik wilde zijn, wat ik eigenlijk helemaal niet ben, vaak pas je automatisch aan je relatie omdat je wilt dat het goed gaat, maar niets is minder waar. Het is belangrijk dat je jezelf accepteert zoals je bent en ook je partner accepteert zoals hij is, je bent niet voor niets verliefd op geworden en de kern van de waarheid aandurven, meeste koppels denken al na paar maanden elkaar goed te kennen, maar geloof me, je kent pas echter iemand na 3 jaar! Dat is puur uit mijn eigen ervaring, wat van jou was, is prima, ieders z'n ding. Maar pas na 3 jaar kenden we elkaar echt goed, onze zwakheden, onze sterke punten, onze minpunten en onze eigenwijze ego's die in de weg staan, de gedachten die soms niet gelijk stond en soms wel, we moeten allebei natuurlijk niet hetzelfde zijn, anders zijn we zo saai en leven we als een broer en zus, no thank you. Maar goed, ik ben zeer zeer blij met mijn relatie, net als iedere relatie heeft ups and downs, maar door die ups and downs zijn we dichter naar elkaar gegroeid en we accepteren elkaar meer zoals we zijn en wie we zijn. Ik kan alles kwijt, alles, maar ook echt alles, ik hoef niet altijd mijn vriendinnen te bellen om even als een vrouw onder elkaar te praten, natuurlijk doe ik dat wel, absoluut, soms heb je gewoon vrouw eigen nodig, maar ik wilde ermee zeggen, dat ik echt alles kan zeggen wat mij dwars zat. En belangrijker nog, andersom ook!~

Ook heb ik op die dag besloten ( we liepen 12 kilometer rondom de spaarne, mijn god, wat dachten we wel niet!) om die angst en die gedachten los te laten, al heb ik mijn vorige relaties helaas wel te vaak meegemaakt, waardoor ik steeds alert bleef op een wantrouwen gedrag. Maar ik heb met me vriend besproken, we zijn beide volwassen en we leven in de maatschappij dat we eenmaal niet zonder elkaar kunnen om te ontwikkelen waar je naar toe wilt. Natuurlijk blijf je wel op alert modus staan, misschien nu 10% maar het is voornamelijk belangrijk dat je je vriend je partner volledig kan vertrouwen en ik vertrouw hem ook al vanaf het begin, ik vertrouwde alleen die mensen er omheen niet, ik heb zoveel kutjes en bitch mee gemaakt en echt en klootzakken maar goed, dat waren de verleden en die behoren hier niet meer. Mijn vriend is natuurlijk niet gek of dom, hij weet heus wel wanneer er wat afspeelt, en hij weet ook hoe de spelletjes gaat. Ik heb alleen wel aangegeven dat het niet fijn is, maar goed, ik moet niet mezelf gaan verlagen daardoor, het maakt en het moet me niet minder maken dan die andere mensen, vertrouwen in je relatie is de belangrijkste basis voor een langdurige relatie, anders kun je beter gewoon alleen blijven en met jezelf bezig zijn, zonder angsten van een ander te creëren. Niemand is perfect, maar goed, controle houden kan je ook niet, want als het gebeurt, gebeurt het toch wel en ja, dan niet, hoe pijnlijk het ook is, maar ik ga niet meer daardoor mezelf gek maken, ik ben zoals ik ben, ik ben een vrouw met sterke eigenschap en karakter en ja, als het niet gaat, gaat het niet, maar zover zijn we natuurlijk niet en we genieten volop van elkaar en we kunnen niet zonder elkaar, ik steun hem van voren, achter, naast op hem en andersom ook. We kunnen wel zeggen dat we echt soulmates zijn van elkaar, maar we behouden onze eigen IK ook goed. Wees wie je bent, wees concreet, duidelijk en weet wat je wel wilt en wat niet goed gaat, praat erover of relativeer het anders in iemand z'n inzicht, wat in jouw hoofd afspeelt kan goed bedoelen maar soms moet je open minded naar kijken en wie weet wordt je relatie daardoor alleen maar sterker en verlangend en precies zoals je wilt. Perfectie in de relatie bestaat niet, echt niet en dat wil je ook niet. Maar goed, het is absoluut belangrijk om te genieten, geniet gewoon van de moment, en niet te veel erbij nadenken, dat is zo verspilling, dan geniet je niet van de moment. Het gaat zo snel voorbij dus, wees aanwezig met wat je doet en geniet gewoon, meer hoeft het niet te zijn. 

Ik volg al paar maanden deze vlogs van itsJudylife, ze hebben vorige week pasgeboren tweeling gekregen en het is echt best zwaar en vermoeiend maar het is even doorbijten, maar je moet zelf zien, het is leuke stel met hun oudste dochter die 1 jaar oud is met tweeling, Keira en Mia en ze plakken altijd 'Bear' erbij... heel schattig, dus mocht je je vervelen, ga dan kijken op youtube. 

Ik ben de laatste tijd ook erg aan het vervelen, waardoor ik stomme dingen ging doen zoals stomme nagellak zetten in rare vormen of ik haal het weer af en doe ik anders op, net een klein kind! 



Eergisteren bij toeval via FB heeft mijn ex collega (eigenlijk mijn ex storemanager) heel veel mensen benaderd voor de vacature. Want zij is desperate op zoek naar mensen, naar ervarende storemanager. Nou ik dacht, het merk waarvoor zij werkt, zal niets voor mij zijn, want ja, ik heb voorheen ook al daar naar toe gesolliciteerd, maar werd steeds afgewezen. Ik weet nog en ik doe dat ook nog steeds, mijn wensen hardop zeggen en schrijven, iedere dag, iedere week, je merkt wel dat de universum echt naar je hebben geluisterd. Ik wil werken voor een werkgever of geefster die het hart heeft op de juiste plaats, waar ik goed beloond word en mezelf kan ontwikkelen en mezelf kan zijn en me veilige thuishaven gaat worden. Nou, ik heb haar mail gestuurd, mijn cv en mijn getuigschrift, ik dacht, ik ga het gelijk meteen goed doen, je weet maar nooit, maar om kort te houden, had ze mij gelijk gebeld en beetje bij gesproken en gisteren hadden we dus afgesproken voor een officiële sollicitatie gesprek. Het was een positieve en een zeer lange zware gesprekken met gelijke feedback, dat waardeer ik enorm, ik leer daar ook veel van, het is niet zomaar een functie storemanager, het komt veel meer bij kijken dan 10 jaar geleden, tegenwoordig dan. Maar goed, het gesprek liep echter heel erg goed, ze was overtuigt en ik ook wel, alleen ja, soms ga je aan jezelf twijfelen of je het wel aan kan, of ik wel uit mijn comfort zone uit kan stappen en die uitdaging durft te gaan en ja ik ga het gewoon doen. Dus zij heeft dan ook alsnog gelijk 2e gesprek geregeld met de country manager (oehhh, I'm shaking my ass off) Zij moet dat gaan beslissen of het wat wordt, en begrepen dat zij best wel een zeer pittige tante is, met no bull shit en dat is prima voor mij, zelf ben ik ook zo, maar ook weer niet, maar goed, de zaken en de tijd gaan zo snel, snelle handelingen en snelle resultaat moet gewoon snel gebeuren. Dus ik heb a.s. vrijdag een 2e gesprek, ik weet niet waarom ik dit gewoon zeg, maar goed, ik moet het kwijt, alleen me vriend weet ervan en ja voor de rest niemand. Ik word er wel schijtziek van als je elke keer op bezoek bent en altijd maar die STANDAARD vragen worden gesteld, al bedoelen ze het goed, maar ik vind ook dat je kunt relativeren dat je niet nog een keer moet vragen als je al gevraagd wordt door 6 mensen, denk ik bij me eigen, je zit in het zelfde kamer of zelfde aan tafel, luister dan zelf! Of ga googelen...waar tegenwoordig die beauty bloggers zich aan irriteren als ze een foto plaatsen, hoeveel die kosten en waar ze te koop zijn, kan ik me goed voorstellen. Maar goed, ik ga het ook nog niets zeggen, het is nog maar heel onzeker of ik er wel doorheen kom. Zij gaat wel haar best maar ik ga niet teveel over nadenken. Dat doe ik vrijdag wel onderweg. Anderhalf uur reizen naar Den Bosch... wow!!! Het klinkt ver maar het is half uur verder na Utrecht hahahah... Maar goed, het is afwachten hoe het gaat lopen, ik hou jullie zeker op de hoogte (mocht er iemand lezen uberhaubt ahhaah.. ) Dus dat waren mijn afgelopen dagen tot vandaag. Het is alweer woensdag en vandaag en morgen schijnt de zon nog even lekker door met frisse windjes maar daarna vrijdag en hele weekend wordt t gewoon regenjas en regenlaarzen maar goed, misschien valt het reuze mee dan het is, dus geniet vandaag met alles wat je doet, al doe je niets, geniet ervan, whatever, ok! Wees lief en aardig voor jezelf en voor je state of mind en buitenaf. Ik ga even de vlog bekijken van Judy en daarna ga ik lekker douchen, bloggers lezen, werk zoeken, mails checken en andere dingen, o,ja stofzuigen, dat hoort er helaas bij. 

Ik bedank jullie voor het lezen van mijn dagboek blog, het is voor mij altijd een blessing om te kunnen doen, o, ja ik denk dat ik serieus wel verder gaan bloggen maar mijn taal moet beter zijn dus ik heb een site gevonden www.braint.nl ( dat is een e-taalgids, handig om jezelf te verbeteren) en wie weet ga ik er serieus mee aan de slag en wil ik wat meer bekendbaar maken, maar niet deze maar iets anders. Deze is echt al mijn geklaag, gedachten en dagboek blog dus ja ik kan gewoon schrijven wat ik er van vind en ja, mocht er iemand toevallig lezen en wel leuk vinden, dan ben ik er blij mee! 

En kijk ook even naar http://hetdagboekvaneendramaqueen.blogspot.nl/ ze schrijft het zo leuk, dus mocht je vervelen, check dan ook even.

Nou een fijne dag, ik doe me best, jullie ook! 

Liefs! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!