About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

donderdag 22 mei 2014

Full thinking positieve thoughts!


Ik dacht, laat ik eens weer zo beginnen, vind ik ook veel leuker. Als je ergens aan moet beginnen, moet je in het begin eerst leren. En dat spreekt deze quote heel goed uit. Je moet ergens beginnen, je kan niet van jezelf verwachten dat je meteen een pro bent. Waarom? Je zult je doel uiteindelijk wel bereiken, maar het gaat om de proces dat je meemaakt, dingen zelf uitvinden, wat beter bij je past en wat een ander doet, is prima, maar vormt je eigen ding. Jouw eigen creativiteit. Jouw eigen inzichten. Dus wees niet meer bang om fouten te maken en volg je hart en ga ervoor! 


Zo! Die hou ik in mijn gedachten. Dat is zeker waar! Kijk eerder naar jezelf, kijk zelf wat jij er van vindt en niet wat een ander van vindt! 


Uiteindelijk moet je doen, wat goed is voor jezelf. Doe waar jij blij van wordt, vind je het niet leuk dan moet je verder zoeken. Maar kies voor jezelf en de rest volgt vanzelf. Als je alsmaar iemand anders loopt te pleasen, hou je niet vol. Doe het vooral voor jezelf, zo hou je het ook langer vol en ga je helemaal voor! 


Al zul je je doelen bereiken, vergeet nooit waar je vandaan komt en dat je vanuit het niets zo hoog bent gekomen, alles heeft een reden, waarom je hier nu zo bent. Vergeet niet dankbaar te zijn met wat je hebt en geniet nogmaals met kleine dingen in je leven. Niet alleen de grote dingen maken je blij, dus vergeet vooral niet jezelf dankbaar te zijn. 


Deze quote is ook erg passelijk voor mij op dit moment. Dat zul je wel weten, als je mijn vorige berichten hebt gelezen hahahah... gewoon doorgaan tot je het hebt, al is het eigenlijk je binnenste bereik al bereikt. Soms moet je niet te ver zoeken, soms moet je gewoon even stoppen en kijk om je heen, en denk, o - okay... 


zegt al genoeg, niets toe te voegen. 


Dus dat! Focus alleen op dingen die je weet wat je WEL wilt en blijf focussen. Niet aan die andere dingen, laat het gaan en los. CONCENTREER alleen op dingen die je wilt! 


Yep! maar bij elke kleine misverstand kom je achter wat je wel wilt, dus het niet erg. Komt goed, uiteindelijk! 


Sommige mensen zullen wel denken, dat je te snel hebt opgegeven, maar als je gevoel zegt dat het kan en je wilt ervoor gaan om iets anders te gaan doen, doen! Je geeft helemaal niets op, je gaat alleen de andere richting op, waar jij wel goed bij voelt en veel beter bij je past, dus je hoeft je niet verontschuldigen naar anderen toe! Onzin! Doe wat jij denkt dat goed is voor jezelf! 


Dus dat! Zorg voor afleiding en ga dan verder! 



Leuk he! 


dat is leiderschap! 


BLIJF BIJ JEZELF! 

Ik wens je een hele fijne vrije dag! 

Liefs! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!