About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

woensdag 28 mei 2014

Het is KLAAG TIME!

ja ja lieve mensen, op dit moment er is niemand die mijn verhaal kan aanhoren, maar ik heb zo zin om te klagen, want ik ben het nu al zat! Ik heb het geprobeerd, ik heb geprobeerd om mijn gedachten om te zetten in iets positiefs maar nog steeds zit het er niet in! Ondanks ik al behoorlijk positief ben de laatste tijd, kan ik met dit situatie helaas er niet mee omgaan! Al was het maar 1 dag geweest, ik heb nooit mee aan gevoel getwijfeld en me gevoel heeft gewoon gelijk, dit gaat niet werken.

Maar helaas als het kon, had ik het morgen meteen opgezegd en kom ik niet meer terug. Dus ik ga als malle spoed zeer haastig (zelden goed, weet ik) op zoek naar elke mogelijkheid om het liefst dichtbij huis te mogen werken en mijn vrije tijd te gaan besparen. Want dit is zo een pure onzin voor wat ik doe! Ik vind DIT NIET MEER LEUK! IK VIND HET WERK NIET MEER LEUK EN HET ZINT ME NIET! En ook nog es wat ik toen had besproken zijn ze niet nagekomen op de afspraak. Ik ga echter niet elke zondag werken, dus het motiveert mij alleen maar meer om echt snel weg te gaan en heel gauw wat anders te gaan vinden!!!


Al loop ik al jaren in de retail, maar zoals ik nu merk aan mezelf, ik ben er klaar mee met al die kleding winkels! Toevallig las ik dit stukje in de retail - en toeval bestaat niet!:

Ik heb een test gedaan, waaruit ik een TEAMPLAYER ben en dat klopt helemaal!

Een functie die heel hoog op dit moment gegrepen is voor mij, dat kan omdat je al ruime ervaringen en kennis hebt opgebouwd, dat je het rustig aan wilt doen en dat je meer beseft dat je meer bij jezelf wilt blijven. Ik wil een aangename sfeer in de groep bewaren en vooral doen waar ik goed in bent! Leuke collega's  en een fijne werksfeer zijn voor mij het allerbelangrijkste!


Bam! Zo is dat en zo is dat! Duidelijker kan het niet. Ik hoef helemaal geen storemanager of assistente te zijn, laat mij lekker zorgeloos me ding doen en iedereen in een happy mood brengen en alles loopt zoals het moet lopen. Dus ik weet heel zeker, dit keer zeker, ik ben ER KLAAR MEE!

Sommige mensen kunnen zich vergissen! Die denken te weten, dat we een perfecte match zullen zijn, WRONG, THINK AGAIN! We are like fire and water! JC!! Ik wist het al dat het zo zou zijn, dat we geen klik hebben. Ik heb meteen op mijn eerste dag tijdens het lopen terug naar het station meteen een goeie klik met de manager van andere locatie, maar dit, nee, no - go!


Ik ben de winkel zat, ben die kleding zat, ben die merk zat, maar er werken wel echt meiden die echt hard kunnen werken! Mijn god en dan zijn ze freaken gierig en logisch dat er niemand langer blijft! Ze worden flink uitgebuit en geprofiteerd, logisch toch!!!

Zo stom, kleding moet leuk zijn, en jezelf kunnen zijn en als je zwart wilt dragen, draag je zwart! Ik heb het zo gehad, ik wil mezelf
kunnen zijn en doen waar ik goed in
ben en het liefst DICHTBIJ HUIS! WERKEN!!!



Opgegeven moment ben je er gewoon klaar mee! Je weet dat dit het gewoon niet meer is en het is niet voor niets, dat de Universe mij dit laat zien, dat het gewoon anders is dan ik wilde. Ik ben voor mij gevoel niet op vooruit gekomen, maar meer juist achteruit  en ik blijf steeds in de cirkel. Je moet uit je cirkel stappen en beseffen dat je heel anders moet gaan doen, dan dit! Maar naarmate kom ik er steeds achter, dat dit zeker iets is voor tijdelijk, daarom kon ik er niet met oprecht van genieten, dat ik weer zou werken met haar, het gevoel is anders, alsof het to good to be true. Mensen veranderen na al die jaren en sommige denken je te weten wie je nog steeds bent, maar ze weten niet inmiddels wat ik heb meegemaakt, afgelopen 10 jaar.

Tijden zijn veranderd, maar ook mensen. Ik ben zo klaar mee, echt waar. Het enige wat ik ga concentreren is op een ander baan!


Dus bij deze lieve mensen, wie het ook leest, bedankt voor het lezen van mijn geklaag, ik moest het kwijt. Ik ben ook maar een mens en ik doe echt mijn best! Ik wens je een fijne dag en een fijne avond! 
Als jouw dag maar goed gaat, komt het ook goed met mij, en zoals we allemaal weten, morgen is weer een nieuwe dag en ik WENS OP EEN WONDER! 

Liefs! ik doe me best! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!