About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

woensdag 21 mei 2014

Ik heb gewoon geen zin meer

in! Elke dag word je ermee geconfronteerd met iets waar je niet mee eens bent en je zou het anders willen, maar ja, het is niet mijn bedrijf, dat je ineens anders wilt doen. Maar eigenlijk is het normale proces waar je vaak tegen aan loopt en vele bedrijven werken ongeveer op hetzelfde manier. Ja, ik heb het weer over mijn werk. Saai he. Sorry.

Maar ik moet het kwijt en daarom heb ik dit blog er ook voor. Ik heb geen zin meer in die herhalingen en zelfde proces waar ik toen al tegen aan liep en nu weer. Ik leer niet nieuws, alleen andere regels. Huisregels verschilt per winkels en managers en zelf ben ik een manager geweest en ook heb ik mijn eigen regels, dat goed combineert met de rest.

Ik zie er zo ontzettend tegenop om in een andere locaties te werken, waar veel reistijd inzitten. Ik zal toch moeten doorzetten en de kans geven om te kijken of het gaat werken, voordat ik me grote mond ga optrekken. Dan heb ik het tenminste geprobeerd. Ik wil helemaal niet ver weg reizen voor een baan, tenzij het top baan is waar ik het voor over heb, maar dit niet. Dit is gewoon zo saai! Geen uitdaging en ja, zelfde herhaling, herhaling, herhaling.

Maar goed, eigenlijk heb ik nu geen tijd om blog te schrijven, maar ik moest het even kwijt, want ik moet zometeen alweer klaar maken voor mijn werk. Neem niet verkeerd, dat ik niet dankbaar ben, dat ben ik zeker wel. Maar ik heb ook mijn eigen principes en mijn eigen mening en ik hou te veel van mijn leven, dat ik 't WERK niet belangrijk vind. Natuurlijk is het wel belangrijk om mijn eigen privé leven te kunnen behoeften, maar ik bedoel, werk is niet mijn leven, maar ik werk om te leven en niet andersom en dat is wat ze verwachten. Sorry maar die tijd ben ik gepasseerd naar 2 a 3 zware burnout dat zie je bij mij echt niet meer.

Dus ik sluit bij deze, sorry dat het kort, het liefst ben ik thuis en wil ik hele dag wel schrijven, er zijn zoveel dingen in mijn hoofd dat ik graag wil delen. Al weet ik niet of iemand het leest, maakt niet uit, ik vind het zelf al leuk!

Dus mensen, maak er wat van, ik ga me best doen en dingen los te laten en me blijven FOCUSSEN op die dingen die ik wil en leuk vind. Alleen vandaag nog en morgen ben ik lekker vrij en heb ik afspraak die ik heel belangrijk vind en die wil ik heel graag ook hebben! Ik moet, ik wil en ik kan het! hahaha...


Fijne dag toch, het is beetje warrig weer, met die onweer, warmte, benauwd, dus zorg goed voor jezelf, eet fruit en drink water. Ik wens jou een succesvolle relaxen dag!!!!

Liefs! Ik ga zeker me best doen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!