About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

woensdag 7 mei 2014

Helaas....

wat je niet wilt, krijg je misschien toch juist, ongewild. Maar toch heb ik niet daarmee bezig gehouden. Ja, helaas heb ik het weer over mijn werk, maar dit keer over het trein reizen. Oh, wat heb ik gruwelijk hekel aan treinreizen. Maar het is niet anders, we kunnen het niet zonder. Al die technische storingen en dure treinkaarten! Heel leuk!

Anyway, prompt vandaag ging de telefoon tijdens mijn werkzaamheden af. Belde die mevrouw op, om te vragen hoe het gesprek was gegaan. Ik stomverbaasd kijkend naar me telefoon en vroeg zich af, wat ze daarmee bedoelde. De afspraak was pas volgende week dinsdag, maar het moest vandaag zijn. Aangezien zij die afspraak heeft bevestigd op die datum is er blijkbaar stomme fout geweest. Maar omdat vandaag een aantal gesprekken waren geweest, heb ik helaas gemist en waarschijnlijk zit er een kans dat ik niet meer hoeft te komen. Heel raar en bizar.

En aangezien ik weer fulltime aan het werk ben, raken mijn huishouden zeer verwaarloosd, waar ik me mate aan irriteer. De theedoek die gebruikt werd om schoon te maken, is nattig, terwijl het om af te drogen is, en niet om een aanrecht mee schoon te maken, de wasrek hangt al droog, is niet opgeruimd en is nog steeds niet gestofzuigd. Ik word gek! Ik hou van een schoon huis en als ik thuis kom, moet het opgeruimd uitzien en niet als een stallende varken hier! Door die vermoeidheid (nu al) raak ik zo snel geïrriteerd om stomste dingen en kleinste dingen.


Ik moet nu loslaten en me niet te veel focussen op slechte negatieve dingen. Zo trek ik het alleen maar meer aan! Verder ging op het werk wel lekker, alleen paar dingen moet beter gaan, vind ik zelf. Alleen ja, het boeit me niet eens meer, als ik op me werk ben, doe ik mijn werk en mijn ding, maar zodra ik buiten sta, ben ik klaar. Ik ga niet meer geven dan het nodig is. Zelf ben ik liever gewoon lekker makkelijk zorgeloos en stressloos aan het werk. Beetje uitdaging mag, maar ik vind het gewoon niet meer leuk.

O,ja, ik kreeg ook via via een email adres om mijn cv op te sturen, maar aangezien die functie pas vandaag online stond, had ik het gisteren al verstuurd, maar ik ging toch even kijken wat er precies werd gevraagd voor een vacature, schijnt heel wat anders te zijn, dan ik dacht. Mijn eerlijkheid duurt het langst en die functie wordt enorm andere dingen gevraagd, waarvan ik al weet dat ik het niet kan waarmaken. Al ben ik wel dol op die merk zelf, maar voor die functie is er toch een andere eisen gevraagd. Ik kan beter gelijk straight to the point zijn en verder kijken.

Zo dadelijk ga ik naar een andere vacature solliciteren, het is dicht bij huis in ieder geval. Zolang ik mezelf nog niet zie dit merk, kan ik me niet volledig gaan. Misschien dat het nog moet komen, maar hele situatie van het bedrijf lijkt niet helemaal te kloppen waar ze mee bezig bent. Maar goed, welke bedrijf is wel eerlijk? Geen idee! Behalve je eigen baas zijn!

Maar goed, ik dacht, ik ga weer eens make up gebruiken, dus heb ik vandaag een foundation kwast gekocht, alleen nu nog een foundation of een bb cream. Ik heb al 3 maanden geen make up meer gebruikt, behalve voor mijn wenkbrauwen en eyeliner hihih..

Zometeen ga ik even mijn schoonheid weer updates geven, al die beautybloggers bij lezen en youtubers na kijken. Mijn vriend is nu lekker spelen, dus heb ik even tijd om mezelf ongestoord dingen te doen. En oh, ja, een glaasje rode wijn om mijn rustige relaxe avond van te maken!

Ik hoop verder dat alles goed gaat met jullie, als het vandaag niet gaat, is morgen gelukkig weer een nieuwe dag! Je weet maar nooit hoe het zal aflopen en laat je gewoon verrassen. Met onverwachte dingen kan je hoop verwachtingen/ teleurstelling voorkomen!

Fijne avond en geniet ervan!

Liefs, ik doe me best!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!