About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

donderdag 8 mei 2014

Inspiratie Quotes!

Wat vandaag niet werk, komt morgen weer een dag, je hebt het tenminste gered vandaag. Het is tijd om los te laten, te verwerken, niet te lang analyseren, blijf rustig, zoek even een afleiding, luister naar je favoriete muziek. Of beter, als je aan sport doe, doe het! Weet je, de wereld is niet perfect, dus niemand verwacht van jou dat jij perfect moet zijn. Imperfectie is juist het mooiste wat er is, leerzaam en inspiratie.
 Mocht je toch even door die nare dal heen moeten, ga dan niet gauw opgeven, ga door, ga zo mogelijk door, tot je het kan. Je kan het! Als je er toch bent, kan je net zo goed afmaken. Niets is zo makkelijk gemaakt in het leven. Sommige krijgen het op z'n dienblad en anderen moeten er hard voor werken, maar ieder mens heeft z'n eigen ideeën en kwaliteiten, dus vergelijk jezelf niet met een ander. Blijf alsjeblieft bij jezelf. Leer van je eigen lessen en ga door! Gewoon doorgaan! Maar gezondheid gaat voor alles!
 het plaatje zegt het al. Meer hoef ik niet veel toe te voegen. Weet je, niets is blijvend, niets is voor altijd, mensen komen en mensen gaan, en zo gaat dat met alles. Het is goed om dankbaar voor te zijn, maar hecht niet te veel aan materiële dingen. Hecht meer aan echte tastbare dierbare liefdes. Werk is maar werk, maar moet leuk blijven voor jou. Soms heb je geen keus en moet je even door gaan en verder zoeken, tot je denkt dat jij wel tevreden bent. Al begin je met iets kleins en al doe je het maar alsof. Ik weet dat dit ook niet voor altijd is, maar als de moment er wel is, grijp ik en ben ik er dankbaar voor. Ik ontvang graag en geef graag en deel graag.
 Je bent nooit te oud om te leren!!! Zolang jij maar leuk vindt en vooral, voor jezelf doet!
Uiteindelijk kom je er wel! Hoe dan ook, je komt er wel! Geef jezelf niet op en hou van jezelf, waardeer jezelf volledig en accepteer jezelf als een liefdevolle sterke persoon met volle karakter en je kan alles aan! Denk alleen positief en focus alleen op je WEL wilt!

Liefs! Fijne dag!

1 opmerking:

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!