About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

dinsdag 27 mei 2014

Job - quotes

Find something you love to do.
If you don't make money at it, at least you love going to work. 
mark cubain (don't know who he is, but I like the quote)





Dus ik moet nog even verder zoeken! 


Dat is zo waar! 


duidelijker kan het niet! 




Dat wil ik zijn of ben ik het eigenlijk al? 


Dit is best grappig, zo weet je ook of je echt van je baan houdt. Ik hou niet van mijn huidige baan, maar ik weet wel wat ik wil. Maar ik ben er wel dankbaar voor en ik zegen mijn huidige baan met liefde. Het is een opstapje naar mijn volgende doel. Het is maar iets tijdelijks en ik weet dat elke moment kan ophouden. Alles wat ik op dit moment mee krijg, zie ik dat als een bijzaak, niet mijn belangrijkste taak. Een klein tijdelijke opstapje  naar mijn nieuwe uitdaging! 

Wees concreet met iets wat je echt graag wil doen of juist heel erg wilt doen. Waarom zou je je leven zo moeilijk maken als je weet wat je wel wilt, je zult het bereiken, zolang jij maar in jezelf blijf geloven. Meer geheimen zijn er niet. Vertrouwen en geloven in jezelf, is het belangrijkst wat er is! 

Ik wil gewoon een simpele parttime verkoopster/ styliste zijn die met liefde voor het merk en/of bedrijf/winkel werk. Werken voor een baas die een hart heeft op de juiste plaats en dichtbij huis mag werken en op de geschikte fijnste werktijden te mogen werken. Meer vraag ik niet. 

Ik wil niet meer moe zijn, dingen doen tegen me zin, waar ik constant moe van word als ik thuis kom, doe ik zeker iets niet goed. Alles kost mij moeite om erheen te gaan, ik doe het niet met liefde maar met plicht. Liefde overwin alles met wat je het liefst wilt doen, waar geen tijd en moeite kost. Ik wil geen hoofdpijn werk, gewoon zorgeloos mijn ding doen en rust/balans creëren in mijn leven. Ik wil alleen positieve mensen aantrekken en die mij inspireren om door te gaan, waar ik mee bezig ben en niet mij gebruiken om hunzelf beter gebruik van te maken. 

Ben echt een simpel mens maar met complicated mind ahahaha.. Ooit zeg ik bedank en ga ik verder met mijn ding. Zo is het gewoon. Geef niet op, dus jij ook niet! Blijf je hart volgen en maak af waar je mee bezig bent en ga verder. Kies voor je leven, je weet dat je kan, dus we gaan gewoon door! We geven niet op! 

Liefs! Ik doe mijn best en jij ook! 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!